آیا روند بیت کوین و اتریوم نزولی می ماند؟

آیا روند بیت کوین و اتریوم نزولی می ماند؟
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2620 نفر

آیا روند بیت کوین و اتریوم نزولی می ماند؟

بیت کوین و اتریوم در حال طی کردن یک روند شدید صعودی بودند. تحلیل ها از احتمال اصلاح قیمت صحبت کرده بودند. اما به علت اینکه مقدار ریزش قیمت بالا بود و حدود ۱۴۰۰ دلار ریزش کرد، بسیاری متعجب شدند. به نظر می رسد یکی از دلایل این اتفاق لیکویید شدن بوده باشد.

سوالی که برای بسیاری از کاربران ایجاد شده است این است که الان چه اتفاقی می افتد. آیا این روند صعودی حفظ می شود؟ یا دوباره ریزش خواهیم داشت؟

بیت کوین

بیت کوین در یک رالی موفق توانسته بود تا ۱۲۱۱۳ دلار بالا برود. هدف گاو ها هنوز هم رساندن بیت کوین به ۱۶۹۹۷ دلار است. البته فعلا اوضاع کمی به نفع خرس ها است. خرس ها شدیدا در تلاش هستند تا بیت کوین را به زیر ۱۰۴۰۰ برسانند. البته گاو ها هم در تلاش هستند که اجازه این اتفاق را ندهند. اگر گاوها بتوانند قیمت را بالای عدد ۱۰۸۰۰ دلار با قدرت نگه دارند و از نزول قیمت مجدد جلوگیری کنند، می توان به ادامه ی روند صعودی امید داشت.

همان طور که می دانیم، ۳ الی ۵ روز زمان اصلاح قیمت است. اگر در این بازه روند صعودی با قوت شروع شود، احتمالا گاو ها پیروز میدان هستند. عدم رشد مجدد برای بیت کوین موضوع خوبی نیست و خبر از برتری خرس ها می دهد.

اتریوم

اتریوم از ۲۲ جولای یک رالی قدرت مند را آغاز کرد. طی چند روز توانست از ۲۵۳ دلار به ۴۱۵ دلار برسد. این رقم یعنی بیش از ۶۰ درصد رشد که رقم بسیار قابل توجهی است. روز پیش این ارز وارد فاز برداشت سود شد. یعنی تریدرها قصد کردند با بالا رفتن قیمت، دارایی خود را بفروشند تا به سود برسند. همین امر قیمت را تا ۳۲۸ دلار پایین آورد.

نکته ی جالب این است که در این قیمت با میزان بالای خرید رو به رو شد. این نشانه ی خوبی است. به این معنا است که تقاضا برای اتریوم وجود دارد. به نظر می رسد چند روزی اتر در این حالت باقی بماند. یعنی نه رشد چشمگیری تجربه کند و نه ریزش. چرا که هم گاو ها هم خرس ها منتظر هستند تا اوضاع کمی روشن تر شود.

تحلیل داده ها و سطوح فیبوناچی بیانگر آن است که بر خلاف بیت کوین، اوضاع اتریوم به نفع گاو ها است. به نظر بعد از چند روز روند صعودی تا ۴۸۰ دلار بالا می رود. هر چند تحلیل ها خبر از افت قیمت نمی دهند، اما اگر به هر دلیلی خرس ها بتوانند روند را نزولی کنند، باید مراقب ۳۲۰ دلار بود. اگر قیمت از این سطح که معادل میانگین متحرک نمایی بیست روزه است عبور کند، کاهش  تا ۳۰۲ دلار مورد انتظار است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx