آیا فصل آلت کوین ها فرا رسیده است؟ نگاهی به عملکرد برخی از آلت کوین های موفق!

آیا فصل آلت کوین ها فرا رسیده است؟ نگاهی به عملکرد برخی از آلت کوین های موفق!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2444 نفر

آیا فصل آلت کوین ها فرا رسیده است؟ نگاهی به عملکرد برخی از آلت کوین های موفق!

امروز ۲۹ دسامبر با تحت تاثیر قرار گرفتن بازار ارزهای دیجیتال از خبر شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از شرکت ریپل، بیت کوین به زیر بازه ۲۶ هزار دلاری نزول کرد.

کاهش ارزش بیت کوین با توقف معاملات XRP

داده های منتشر شده در پلتفرم هایی مانند Coin360 و Trading View نشان می دهند که بیت کوین روز سه شنبه با روند نزولی اخیر خود حتی تا بازه ۲۵۳۸۰ دلاری نزول کرد.

با شکست بازه حمایتی ۲۷ هزار دلاری، روند نزولی بیت کوین قدرت گرفت و حالا این ارز محبوب دیجیتال در بازه ۲۶۵۰۰ دلاری در زمان نگارش این مطلب معامله می شود.

نمودار یک ساعته بیت کوین

نمودار یک ساعته بیت کوین

رمزارز ریپل که هم اکنون از نظر ارزش بازار با سقوط یک پله ای خود در جایگاه چهارم قرار دارد، به لطف شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تا بازه ۰.۲۳ دلاری نزول کرد. با شکایت این کمیسیون صرافی های مطرحی همچون کویس بیس اعلام کرده اند که به زودی معاملات این ارز دیجیتال را در پلتفرم های خود متوقف خواهند کرد.

در شکایتی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه ریپل تنظیم کرده، این ارز دیجیتال به عنوان اوراق بهادر غیر مجاز شناخته شده و بدین ترتیب معامله این رمزارز غیر ممکن شده است.

تحلیلگران آماده رشد آلت کوین ها

وان ده پوپه (Van de Poppe)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال اعتقاد دارد که آلت کوین ها آماده صعود هستند. با بررسی بازار می توان به عنوان مثال به اتریوم اشاره کرد که موفق شده برای اولین بار از ماه مه سال ۲۰۱۸ به بازه ۷۰۰ دلاری ورود کند.

آلت کوین دیگری که عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته، پولکادات است که امروز موفق شد رشدی ۲۲.۵ درصدی برای خود ثبت کند که حاکی از رشدی ۳۴ درصدی در مقایسه با هفته گذشته تا به اینجا است. لازم به ذکر است که این رمزارز در حال حاضر از نظر ارزش بازار در رتبه هفتم قرار گرفته است.

وان ده پوپه باور دارد که بیت کوین در موج صعودی بعدی خود در سال ۲۰۲۱ تا بازه های ۴۰ و ۵۰ هزار دلاری پیش روی خواهد کرد اما تا وقوع این رشد، آلت کوین ها رشد و صعود خواهند کرد.

نمودار تاریخی تسلط بیت کوین در بازار 

نمودار تاریخی تسلط بیت کوین در بازار

وی همچنین به تسلط بیت کوین در بازار اشاره کرد که در حال حاضر در حدود ۷۰٪ است. معمولا در ماه دسامبر همانگونه که در سال ۲۰۱۷ اتفاق افتاد، تسلط این ارز دیجیتال به اوج خود می رسد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx