با رسمی شدن شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، ریپل جای خود را به تتر داد

با رسمی شدن شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، ریپل جای خود را به تتر داد
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2172 نفر

با رسمی شدن شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، ریپل جای خود را به تتر داد

نشریه فورچن (Fortune) روز گذشته اعلام کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به دنبال شکایت از ریپل به دلیل فروش اوراق بهادار غیرمجاز در قالب توکن خود XRP است. زمانی که این خبر منتشر شد، بازار به سرعت واکنش نشان داد و ریپل شاهد کاهشی بیش از ۱۳٪ در ارزش خود بود.

حالا با رسمی شدن شکایت این کمیسیون، این رمزارز به سرعت در حال از دست دادن ارزش خود است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به طور رسمی اعلام کرد از شرکت ریپل، کریستن لارسن (Christian Larsen) هم موسس و برد گارلینگ هاوس (Brad Garlinghouse) مدیر اجرایی این شرکت، به دلیل فروش غیر مجاز اوراق بهادار خود در آمریکا و سراسر دنیا به ارزش ۱.۳ میلیون دلار شکایت کرده است.

طبق مقررات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، افراد و شرکت های ارزهای دیجیتال باید عرضه های خود را در این کمیسیون یا تحت معافیت در صورت واجد شرایط بودن به عنوان اوراق بهادار ثبت کنند. با این حال، اینکه کدامیک از ارزهای دیجیتال به عنوان اوراق بهادار ثبت خواهند شد، موضوع بسیار بحث برانگیزی است. مدت طولانی است که صنعت ارزهای دیجیتال در انتظار شفافیت سازی این کمیسیون در این زمینه است.

سقوط ریپل

با انتشار این خبر رمزارز ریپل (XRP) در طی دو روز بیش از ۳۷٪ از ارزش خود را از دست داد. روز دوشنبه این ارز دیجیتال موفق شده بود که قیمت خود را تا ۰.۵۶ دلار افزایش بدهد، اما با حواشی ایجاد شده و واکنش منفی بازار به این اخبار، ریپل هم اکنون با کاهشی چشمگیر در بازه ۰.۳۵ دلاری معامله می شود.

رمزارز ریپل تا قبل از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، سومین رمرزارز برتر صنعت ارزهای دیجیتال بود. اما حالا این ارز جای خود را به تتر (Tether) داده و در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx