ارز دیجیتال دش هم کارت اعتباری راه اندازی می کند!

ارز دیجیتال دش هم کارت اعتباری راه اندازی می کند!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5841 نفر

ارز دیجیتال دش هم کارت اعتباری راه اندازی می کند!

ارز دیجیتال دش اعلام کرده است که با کمک صرافی رمز ارز Taurus کارت اعتباری راه اندازی می کند. آنها قصد دارند تا با این کار استفاده از ارزهای دیجیتال را تسهیل کنند. این صرافی یک صرافی مکزیکی است. آن ها قصد دارند تا این پروژه را در امریکای لاتین عملیاتی کنند. البته در ابتدای کار این اتفاق صرفا در مکزیک رقم می خورد.

ارنستو کنترراس از مدیران دش در مصاحبه ای اعلام کرده است که این اتفاق در مکزیک و منطقه (آمریکای لاتین) در نوع خودش اول است. این اتفاق در درون و بیرون اکوسیستم Tauros مفید است. می تواند باعث شود تا استفاده از دش را به شدت بالا ببرد. با این اتاق همه می توانند از پزوس خود استفاده کنند. پزوس واحد پول کشور مکزیک است. ضمنا افراد خواهند توانست تا دش هودل کنند.

تاثیر کووید ۱۹

پاندمی ویروس کرونا شروع پروژه های کارت اعتباری رمز ارزها را تسریع کرده است. به عقیده ی ارنستو کنترراس، با همه گیری این بیماری افراد مجبور به پرداخت های غیر حضوری شده اند. پس بیشتر به دنیای دیجیتال متمایل می شوند. به طور کلی دش قصد دارد تا این ارز مثل ارزهای فیات مورد استفاده روزمره قرار بگیرد.این فرصت مناسبی است تا بتوانیم ارزهای دیجیتال را به عنوان یک جایگزین مناسب معرفی کنیم. 

دش همچنین اعلام کرده است تا آخر این ماه میلادی بروز رسانی  جدیدی ارائه می دهد. سالوادور ملندز مدیرعامل صرافی Taurus نیز بیان کرده است که مردم این روزها علاقه دارند تا بتوانند ارز دیجیتال خود را مستقیما خرج کنند.  این گام بزرگی در راستای ایجاد پذیرش بیشتر رمز ارزها است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx