سرمایه بازار بیت کوین از اینتل و کوکا کولا پیشی گرفت

سرمایه بازار بیت کوین از اینتل و کوکا کالا پیشی گرفت
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3149 نفر

سرمایه بازار بیت کوین از اینتل و کوکا کولا پیشی گرفت

بیت کوین با سرمایه ای بالغ بر ۲۰۵ میلیون دلار از اینتل و کوکا کولا پیشی می گیرد. بازار های کریپتوکارنسی جهان افزایشی چشم گیر داشته اند. در این میان سرمایه بازار بیت کوین در مقایسه با برخی شرکت های بزرگ مانند Intel و Coca-Cola به طرز چشم گیری رشد کرده است.

به دنبال بازار صعودی در اواخر ژوئن سال ۲۰۲۰، سرمایه این بازار با افزایش قابل توجهی از مرز ۲۰۰ میلیارد دلار گذشت. براساس داده های سایت Coin360، بازار بزرگترین ارزهای جهانی بیش از ۲۰۷ میلیارد دلار است. براساس داده های ماکرو ترندز که در ۳۱ ژوئن منتشر شد، سهام Intel و Coca cola با تخمینی حدود ۲۰۳ و ۲۰۲ میلیارد دلار بسته شدند. اینتل که یک شرکت فناوری بزرگ جهانی است، اخیرا کاهش چشمگیر سهام خود را تجربه کرده است.

پس از آنکه Intel سومین گزارش سالانه فروش نزولی خود را در ۲۲ ژوئن خود منتشر کرد. سرانه بازار این شرکت به زیر ۲۵۹ میلیارد دلار کاهش یافت که به طبع آن تا دو روز بعد از انتشار این گزارش، ۴۵ میلیارد دلار را نیز از دست داد. این اولین باری نبود که سرمایه بازار اینتل از بیت کوین عقب مانده است. در سال ۲۰۱۷ ، سرانه بازار اینتل به بالاتر از ۲۲۰ میلیارد دلار صعود نکرد. زمانی که بیت کوین در اوج خود به ۲۰ هزار دلار رسید، سرمایه بیت کوین در صعود قدرتمندانه خود از ۳۰۰ میلیارد دلار هم عبور کرد.

کاهش نرخ فروش کوکاکولا به زیر۲۰۰ میلیارد دلار:

در اوایل سال جاری، همزمان با شیوع ویروس کرونا، فروش نوشیدنی های پر فروش Coca cola، با بحران بزرگی مواجه شد. در مارس ۲۰۲۰، کوکاکولا بیش از ۹۰ میلیارد دلار سرمایه را در طی یک ماه به دلیل بیماری همه گیر جهانی از دست داد. این سقوط، سرانجام منجر به بزرگترین کاهش درآمد سه ماهه شرکت در این ۳۰ سال گذشته گردید. در مقایسه با اوایل ژانویه سال ۲۰۲۰، بیت کوین شاهد چند پله صعود بوده است. این ارز رشد بیش از ۸۰ میلیارد دلاری را تجربه کرده است. به تازگی بازار پادشاه ارزهای دیجیتال، شاهد بالاترین نرخ رشد خود در سال ۲۰۲۰ بوده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx