اروپا با پیشتازی فرانسه به یوروی دیجیتال نزدیک تر شد!

اروپا با پیشتازی فرانسه به یوروی دیجیتال نزدیک تر شد!
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 9186 نفر

اروپا با پیشتازی فرانسه به یوروی دیجیتال نزدیک تر شد!

فرانسه در این حوزه پیشتاز اروپا است. در ماه می سال جاری، فرانسه اولین کشوری بود که یوروی دیجیتال را روی بلاکچین با موفقیت آزمایش کرد. همچنین بانک مرکزی فرانسه در شرف راه اندازی چند طرح آزمایشی یورو دیجیتال است. این بانک ۸ بانک دیگر که پتانسیل انجام این کار را دارند، انتخاب کرد.

بانک های Accenture ،HSBC و Societe Generale و بانک های کوچکتری مثل Seba Bank و LiquidShare از جمله ی آن ها هستند. Banque de France اعلام کرده است که یکی از معیار های انتخاب بانک های منتخب برای انجام این طرح پایلوت، “ماهیت خلاقانه” داشتن است.

در حال حاضر بانک مرکزی فرانسه با این بانک های منتخب روی روش های جدید ابزار های مالی چنج کردن ارزها کار میکند. همچنین این پروژه بر روی چگونگی استفاده از یوروی دیجیتال در پرداخت ها و معاملات تمرکز دارد.

فرانسه به عنوان یک پیشتاز در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین در اروپا شناخته می‌شود. در ماه مه سال جاری، این کشور اقدام به آزمایش اولین یوروی دیجیتال روی بلاک‌چین با موفقیت نمود. بانک مرکزی فرانسه نیز در حال راه‌اندازی طرح‌های آزمایشی برای یورو دیجیتال است، که در این پروژه هشت بانک دیگر نیز به عنوان مشارکت‌کننده‌ها انتخاب شده‌اند.

میان بانک‌هایی که در این طرح پیشروی می‌کنند، نام‌هایی چون Accenture، HSBC، Societe Generale و همچنین بانک‌های کوچکتری مانند Seba Bank و LiquidShare آمده است. Banque de France، بانک مرکزی فرانسه، به عنوان یکی از معیارهای انتخاب این بانک‌ها “ماهیت خلاقانه” آنها را مورد ارزیابی قرار داده است.

با این بانک‌های منتخب، بانک مرکزی فرانسه در حال تجربه روش‌های نوین برای ابزارهای مالی و تبادل ارزهاست. همچنین، این پروژه به ترکیبی از ابزارهای مالی جدید با تأکید بر استفاده از یوروی دیجیتال در عملیات پرداختی و معاملاتی متمرکز می‌شود. این تلاش‌ها نشانگر تمایل فرانسه به تسریع توسعه و انتشار ارزهای دیجیتال و تکنولوژی بلاک‌چین در ساختارهای مالی این کشور است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx