اخطار! مراقب کلاهبرداری های ارز چینی باشید!

اخطار! مراقب کلاهبرداری های ارز چینی باشید!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5788 نفر

اخطار!

مراقب کلاهبرداری های ارز چینی باشید!

چین قرار است به زودی ارز دیجیتال بانک مرکزی خود را در چند شهر شروع کند. هنوز تاریخ دقیقی از زمان شروع این طرح آزمایشی ابلاغ نشده است. اما عده ای سودجو با وعده هایی در حال کلاهبرداری هستند. این کلاهبرداری به این شکل انجام می شود که به قربانی درخواستی فرستاد می شود. از او می خواهند تا یک کارت بانکی جدید افتتاح کند. سپس مبلغ ۱۰۰۰۰ یوان معادل ۱۴۳۰ دلار سرمایه گذاری کند. این حداقل مبلغ درخواستی برای سرمایه گذاری اولیه است. به آن ها قول داده می شود که ۱۰ هزار یوان اولیه آن ها تا ۷۰ هزار یوان رشد کند. این شکل از کلاهبرداری بیشتر در شهرهایی در حال وقوع است که قرار است ارز دیجیتال چینی در آن شروع شود. شهر های Shenzhen، Shenzhen Chengdu و Suzhou. 

بانک های محلی بسیار هوشیار باشند

بعضی از گزارش ها حاکی از آن است برای این کلاهبرداری ها نرم افزار نیز طراحی شده است. مقامات مسئول اعلام کرده اند که زمان شروع آزمایشی ارز دیجیتال بانک مرکزی چین توسط کانال های رسمی اعلام می شود. گرچه این زمان احتمالا خیلی دور نیست، ولی هنوز هیچ منبعی صحبتی از زمان آن نکرده است. 

مقامات چینی اخیرا هم یک کلاهبرداری مربوط به ارزهای دیجیتال را کشف کرده بودند. این کلاهبرداری که بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار بود در شهر Wenzhou اتفاق افتاده بود. تعداد زیادی خودرو لوکس و ویلا نیز در پی این اکتشاف، ضبط شد.

شاید اعلام مجدد این موضوع مفید فایده واقع شود. شالوده ی اصلی کلاهبرداری ها طمع شخص برای سود بیشتر یا اعتماد نا به جاست. با بالا بردن دانش خود در هر زمینه ای می توانیم از این مشکلات جلوگیری کنیم.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx