استرالیایی ها به سرمایه گذاری در این رمزارزها علاقه دارند

استرالیایی ها به سرمایه گذاری در این رمزارزها علاقه دارند
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4217 نفر

استرالیایی ها به سرمایه گذاری در این رمزارزها علاقه دارند

داده های جمع آوری شده توسط استاتیستا (Statista) از کاربران صرافی استرالیایی BTC Markets نشان می دهند که میانگین پرتفوی تریدرها از ۵۷۷.۶۵ دلار به ۲,۰۶۹.۱۶ در سال مالی ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ افزایش یافته که حاکی از رشدی ۲۵۸.۲ درصدی است.

داده های این بررسی نشان می دهند که میانگین پرتفوی سرمایه گذاران زن و مرد در سال مالی ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ در BTC Markets به ترتیب ۱،۹۲۴.۳۰ و ۲،۲۱۴.۰۳ دلار بوده است. با این حال، در سال ۲۰۲۰، پرتفوی سرمایه گذاران زن استرالیایی کمی از سرمایه گذاران مرد بیشتر بوده است.

داده های تراکنش ها در این صرافی همچنین الگوی افزایش میزان سرمایه گذاری با افزایش سن را نشان می دهد. داده های ارائه شده توسط BTC Market در مورد میانگین مبلغ سرمایه گذاری نشان می دهد که سرمایه گذاران بالای ۶۵ سال تقریباً ۳،۱۵۸.۰۳ دلار سرمایه گذاری کرده اند، که بالاترین میزان در مقایسه با دیگر گروه های سنی است.

این تحقیق همچنین نشان می دهد که جوان ترین تریدرها در بازه سنی بین ۱۸ تا ۲۴ سال، تمایل دارند سرمایه گذاری های نسبتاً کوچکی انجام دهند و به طور متوسط ۷۹۲.۹۶ دلار سرمایه گذاری کرده اند. با اینکه سرمایه گذاران متعلق به گروه های سنی بالاتر مبلغ بیشتری سرمایه گذاری کرده اند، اما جمعیت جوانتر از لحاظ تریدهای روزانه فعال تر بوده اند.

بررسی دیگری که توسط وبسایت مالی فایندر (Finder) انجام شده، با تایید داده های فوق، نشان می دهد که از هر ۶ استرالیایی یک نفر در رمزارزها سرمایه گذاری کرده که مجموع ارزش سرمایه گذاری آنها بالغ بر ۸ میلیارد دلار است.

رمزارزهای محبوب

این گزارش همچنین نشان می دهد مانند بسیاری از کاربران در کشورهای پیشرفته صنعتی، استرالیایی ها نیز به طور فزاینده ای به ارزهای دیجیتال به عنوان یک دارایی جدید نگاه می کنند. همچنین داده ها نشان می دهند که در بین استرالیایی ها بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و بیت کوین کش از محبوب ترین دارایی ها هستند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx