رشد نجومی کوتی تا کجا ادامه خواهد داشت؟

رشد نجومی کوتی تا کجا ادامه خواهد داشت؟
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1091 نفر

رشد نجومی کوتی تا کجا ادامه خواهد داشت؟

رمزارز کوتی با افزایش قابلیت های جدید موفق شده در مدتی نسبتا کوتاه قیمت خود را بیش از ۶۰۰ درصد افزایش بدهد. در این تحلیل قصد داریم به چشم انداز این پروژه بپردازیم.

اکوسیستم بلاکچین در طول یک دهه گذشته با تبدیل قابلیت های قراردادهای هوشمند از یک روش ساده معاملاتی به یک اکوسیستم مملو از دیفای و توکن های غیرقابل معاوضه، به صورت چشمگیری تکامل یافته است.

یکی از پروژه هایی که از افزایش قابلیت های فناوری بلاکچین و راه اندازی اخیر قراردادهای هوشمند در کاردانو بهره برده، پروژه کوتی (COTI) است.

کوتی یک پلتفرم فین تک در سطح سازمانی است که توجه خود را به کمک به سازمان ها در توسعه راهکارهای پرداختی خود و همچنین دیجیتال سازی هر نوع از ارز به منظور تسهیل پرداخت های غیرمتمرکز معطوف کرده است.

داده ها نشان می دهند که بعد از ثبت کف قیمتی ۰.۰۸۸۴ در ۲۰ جولای، ارزش COTI با ۶۵۲٪ رشد به بالاترین سطح خود یعنی ۰.۶۶۶۵ دلار در ۲۵ سپتامبر صعود کرده است. همزمان با این افزایش قیمت، حجم معاملات نیز به رکورد ۹۱۷ میلیون دلار افزایش یافته است.

نمودار COTI

نمودار COTI

از جمله دلایل رشد چشمگیر قیمت COTI می توان به راه اندازی استیبل کوین Djed در کاردانو، لیست شدن در صرافی ها و راه اندازی بازی مبتنی بر توکن های غیرقابل معاوضه اشاره کرد.

راه اندازی استیبل کوین در کاردانو

کوتی اخیرا اعلام کرد که صادر کننده رسمی استیبل کوین Djed در شبکه کاردانو خواهد بود. به دنبال انتشار این خبر، قیمت این رمزارز هم افزایش یافت. یکی از کاربردهای این استیبل کوین کمک به جلوگیری از افزایش کارمزد تراکنش ها در شبکه کاردانو خواهد بود.

لیست شدن در صرافی ها

دلیل دوم در کمک به افزایش قیمت کوتی، لیست شدن در پلتفرم های بزرگی همچون کوین بیس، هوبی، Crypto.com، وان اینچ و سلسیوس بوده است.

توکن های غیرقابل معاوضه

دلیل سوم در رشد کوتی، افزایش فعالیت ها در زمینه توکن های غیرقابل معاوضه بوده است. این پروژه از راه اندازی بازی NFT خود و همچنین راه اندازی این نوع از توکن ها در شبکه کاردانو خبر داد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx