استفاده از مغز هوشمند مبتنی بر بلاک چین برای کنترل شهر جدید هوافضایی

استفاده از مغز هوشمند مبتنی بر بلاک چین برای کنترل شهر جدید هوافضایی
  • زمان مطالعه: ۲دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2587 نفر

استفاده از مغز هوشمند مبتنی بر بلاک چین برای کنترل شهر جدید هوافضایی

همانطور که قبلا به آن پرداختیم، بلاک چین درحال ورود به عرصه های مختلف تکنولوژی از جمله حمل و نقل و صنعت نفت است و حالا نوبت به مدیریت شهری برای بهره گیری از دنیای بلاک چین رسیده است.

شرکت مبتنی بر بلاک چین CyberVein با دولت چین برای شراکت در ساخت سیستم حکمرانی مبتنی بر بلاک چین برای هوافضای شهری هوشمند به توافق رسیده است.

این شرکت که در سنگاپور مستقر است یکی از ۱۲ شرکتی است که در پروژه ساخت شهر هوافضای بین المللی Hainan Wenchang مشارکت خواهد کرد.

ماه گذشته، عملیات احداث این پروژه در سایتی که قبلا متعلق به مرکز پرتاب ماهواره ای بود آغاز شد.

این شهر که به عنوان «اولین شهر فرهنگی و گردشگری هوافضای چین» نیز شناخته می شود، قرار است به مرکزی برای توسعه محصولات هوافضا و خدمات پشتیبانی که برای استفاده در فضاپیماهای چین و ماموریت های ارسال ماهواره مورد استفاده قرار خواهند گرفت تبدیل شود.

این تاسیسات که در فضایی به وسعت دوازده میلیون متر مکعب بنا خواهد شد، میزبان اولین مرکز ابر رایانه ای هوافضا در چین خواهد بود و بر ساخت و توسعه ۴۰ منطقه تکنولوژیکی که شامل داده های بزرگ، سنجش از راه دور ماهواره ای و فناوری موقعیت یابی با دقت بالا تمرکز خواهد کرد.

شرکت سایبروین (CyberVein) به همراه شرکت های بزرگ چینی مانند هواوی و کینگ سافت کلاود (Kingsoft Cloud) کار خواهد کرد و از فناوری بلاکچین، هوش مصنوعی و داده های بزرگ برای حمایت از توسعه موسسه برنامه ریزی و طراحی مغز هوشمند شهر استفاده خواهد کرد.

توسعه این شهر بخشی از طرح توسعه «بندر تجارت آزاد» Hainan است. این طرح یک برنامه عظیم زیرساختی برای تبدیل این جزیره به یک بندر مهم در تجارت آزاد تا سال ۲۰۵۰ است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx