اولین کیف پول سخت افزاری یوان دیجیتال با قابلیت پرداخت آفلاین ساخته شد

اولین کیف پول سخت افزاری یوان دیجیتال با قابلیت پرداخت آفلاین ساخته شد
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2152 نفر

اولین کیف پول سخت افزاری یوان دیجیتال با قابلیت پرداخت آفلاین ساخته شد

اولین کیف پول سخت افزاری برای یوان دیجیتال چین با قابلیت پرداخت های آفلاین دوگانه و بدون اتصال به اینترنت ساخته شد. یک موسسه بانکی چینی توسعه این کیف پول سخت افزاری برای ارز دیجیتال بانک مرکزی این کشور به نام یوان دیجیتال را به اتمام رسانده است.

طبق اعلامیه منتشر شده در ۷ فوریه، شعبه شیانگ آنگ (Xiong’an) بانک کشاورزی چین در هبی (Hebei) اولین کیف پول سخت افزاری یوان دیجیتال را طراحی کرده است. این محصول توسط کمیته کاری حزب منطقه جدید شیانگ آنگ با همکاری این بانک توسعه داده شده است.

براساس این اعلامیه، این کیف پول سخت افزاری جدید از پرداخت های آفلاین دوگانه و بدون نیاز به اتصال به اینترنت پشتیبانی می کند. این کیف پول همچنین از قابلیت پرداخت بدون استفاده از تلفن های همراه پشتیبانی می کند.

ارائه شدن این کیف پول سخت افزاری جدید همزمان با فرا رسیدن تعطیلات سال نو در چین، فرصت خوبی را برای استفاده از یوان دیجیتال برای چینی ها فراهم کرده است.

گفته می شود که این کیف پول سخت افزاری به کاربران این امکان را می دهد که برای اعضای خانواده و دوستان خود هدیه ارسال کنند.

این کیف پول نقطه عطف دیگری در بکارگیری دیوان دیجیتال در چین محسوب می شود. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، شیانگ آنگ یکی از اولین چهار منطقه ای بود که ارز دیجیتال ملی چین را در آوریل سال ۲۰۲۰ آزمایش کرد. راه اندازی این کیف پول بخشی از برنامه دولت چین برای سرعت بخشیدن به ساخت شهرهای هوشمند در این منطقه در سال ۲۰۲۱ است.

در اواخر سال ۲۰۲۰ نیز، شرکت هواوی اعلام کرد که سری جدید گوشی های هوشمند Mate40 داری کیف پول سخت افزاری یکپارچه برای پشتیبانی از یوان دیجیتال خواهند بود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx