با ورود تسلا، بیت کوین به سمت کانال ۵۰ هزار دلاری تغییر مسیر داد!

با ورود تسلا، بیت کوین به سمت کانال 50 هزار دلاری تغییر مسیر داد!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4741 نفر

با ورود تسلا، بیت کوین به سمت کانال ۵۰ هزار دلاری تغییر مسیر داد!

خرید ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین توسط شرکت تسلا باعث افزایش ۲۰ درصدی قیمت این ارز دیجیتال شد.

قیمت بیت کوین با انتشار این خبر جهشی ناگهانی داشت و به کانال ۴۷۰۰۰ دلاری ورود کرد. این قیمت، بالاترین قیمت ثبت شده برای بزرگترین ارز دیجیتال دنیا تا به کنون است. ارزش بازار بیت کوین با این جهش قیمتی به ۸۵۵ میلیون دلار افزایش یافت که در حدود ۴۰ میلیون دلار از سهام تسلا ارزشمندتر است.

همانطور که از صعود قیمت بیت کوین پیداست، این شرکت تولید کننده اتومبیل های الکتریکی نقش بسیار بزرگی در افزایش قیمت بیت کوین داشته است. قبل از انتشار این خبر، بیت کوین در بازه ۳۹۰۰۰ دلاری معامله می شد که حدود ۳۰۰۰ دلار پایین تر از بالاترین قیمت قبلی این ارز بود.

صعود قیمت بیت کوین، از جنبه ای دیگر، خبر بسیار خوبی برای تسلا محسوب می شود. افزایش قیمت بیت کوین به این معنی است که ارزش دارایی های بیت کوین تسلا در کمتر از ۲۴ ساعت چند صد میلیون دلار افزایش یافته است. و حالا با انتظار ورود بیت کوین به کانال ۵۰ هزار دلاری، سرمایه گذاری این شرکت حتی بیش از پیش سودده خواهد بود.

نقش میکرواستراتژی در صعود بیت کوین

تسلا اولین شرکتی نیست که در بیت کوین سرمایه گذاری می کند. قبل از این شرکت، شرکت میکرواستراتژی، که یک شرکت اطلاعاتی تجاری با رهبری مایکل سیلور است، ۱.۱۵ میلیارد دلار تاکنون برای خرید بیت کوین هزینه کرده است. این شرکت هوش تجاری ۷۱،۰۷۹ واحد بیت کوین در اختیار دارد که حالا ارزشش در حدود ۳.۲ میلیارد دلار است.

استراتژی شرکت میکرواستراتژی در صعودی شدن بیت کوین در بازه سال های ۲۰۲۰-۲۰۲۱ بسیار تاثیرگذار بوده است. این شرکت به نوعی راه را برای شرکت های دیگر برای ورود به بازار بیت کوین باز کرد. به عنوان مثال می توان به شرکت اسکوئر (Square)، شرکت پرداختی تحت مدیریت جک دورسی اشاره کرد که ۵۰ میلیون دلار در این ارز سرمایه گذاری کرد. زمانی که اسکوئر اقدام به خرید بیت کوین کرد، قیمت این ارز برابر با تقریبا ۱۰،۶۰۰ دلار بود، ولی حالا قیمت بیت کوین چهار برابر شده و این موضوع به معنی افزایش ۴۰۰ درصدی دارایی دیجیتال این شرکت است.

اما برخلاف این دو شرکت، تسلا بیت کوین را در بازه قیمتی نزدیک به سطح تاریخی خود خرید، که نشان دهنده اعتماد و اطمینان این شرکت به آینده بیت کوین است.

انتظار میرود که با ورود شرکت هایی دیگر به این عرصه، بخصوص شرکتی مانند اپل، قیمت بیت کوین بیش از پیش افزایش یابد و به رکورد شکنی خود ادامه بدهد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx