ایلان ماسک: بیت کوین هایم را نفروخته ام

ایلان ماسک: بیت کوین هایم را نفروخته ام
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1429 نفر

ایلان ماسک: بیت کوین هایم را نفروخته ام

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، اخیرا در توییتر خود با انتشار پستی به جامعه ارزهای دیجیتال این اطمینان خاطر را داده که هیچ یک از بیت کوین های شخصی خود را نفروخته است. صحبت های ماسک در حالی مطرح شده که شرکت تسلا اخیرا بخشی از بیت کوین های خود را فروخته است.

اظهارات ماسک در پاسخ به اتهامات مطرح شده توسط کمدین دیو پورتنوی (Dave Portnoy) عنوان شده است. پورتنوی اخیرا گفته بود که مدیرعامل تسلا از پامپ و دامپ بیت کوین که با توییت ها و حمایت های خود او از این ارز دیجیتال مهندسی شده بود، کسب درآمد کرده است.

اما ایلان ماسک با رد ادعای پورتنوی اظهار داشت که شرکت تسلا ۱۰٪ از دارایی های خود را برای اثبات نقدینگی بیت کوین به عنوان جایگزینی برای پول نقد در ترازنامه مالی این شرکت فروخته است. وی در ادامه گفت:

من بیت کوین های خود را نفروخته ام.

فروش BTC توسط تسلا

همانطور که خود ماسک عنوان کرد،‌ شرکت تسلا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ بخشی از دارایی های بیت کوینی خود را فروخته و از این فروش سود خالص ۲۷۲ میلیون دلاری کسب کرده است.

در فوریه سال جاری، شرکت تسلا پس از اعلام خبر خرید استراتژیک ۱٫۵ میلیارد دلاری بیت کوین به ارزش ۷٫۷٪ از سرمایه نقدی ناخالص این شرکت، باعث صعودی شدن بازار ارزهای دیجیتال شد.

در همان ماه، تسلا همچنین اعلام کرد که پذیرش پرداخت از طریق بیت کوین برای محصولات خود را آغاز خواهد کرد. این شرکت همچنین تأکید کرد که سرمایه خود را به جای تبدیل به پول نقد به صورت بیت کوین حفظ خواهد کرد.

ایلان ماسک طبق معمول از ارائه جزییات دقیق در خصوص سرمایه گذاری شخصی خود در بیت کوین خودداری کرده است، اما آخرین توئیت او نشان می دهد که وی تمایلی به فروش بیت کوین های خود ندارد.

نمودار بیت کوین

نمودار بیت کوین

در حال حاضر، در زمان نگارش این مطلب بیت کوین با ۴.۳۷٪‌ رشد در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته، در سطح ۵۴۸۳۶.۵ دلاری معامله می شود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx