با گسترش استفاده از استیبل کوین ها، ارزش بازار تتر (USDT) به ۵۰ میلیارد دلار رسید

با گسترش استفاده از استیبل کوین ها، ارزش بازار تتر (USDT) به 50 میلیارد دلار رسید
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5051 نفر

با گسترش استفاده از استیبل کوین ها، ارزش بازار تتر (USDT) به ۵۰ میلیارد دلار رسید

تتر تأیید کرده است که ۵۰ میلیاردمین استیبل کوین USDT صادر شده است. با صدور این کوین، ارزش بازار تتر به ۵۰ میلیارد دلار افزایش یافت.

سرمایه بازار تتر (USDT)، بزرگترین استیبل کوین جهان، روز دوشنبه از ۵۰ میلیارد دلار عبور کرد. این موضوع می تواند نشانه ای از گرم شدن دوباره بازار ارزهای دیجیتال پس از روند نزولی یک هفته اخیر باشد.

شرکت Tether Operations Limited روز جمعه با حدود ۵۰ میلیارد واحد USDT در گردش، این نقطه عطف را تأیید کرد. بنابراین میزان عرضه و ارزش بازار این ارز دیجیتال، طی ۱۲ ماه گذشته بیش از ۱۰ برابر رشد کرده است. که این میزان رشد شامل ۲۵٪ افزایش در بازه زمانی یک ماه می شود.

از آنجایی که USDT یک استیبل کوین با پشتوانه دلار است، بنابراین یک دلار در دارایی های Tether نگهداری می شود.

پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر ارشد تکنولوژی Tether در خصوص افزایش ارزش بازار USDT گفت:

عبور از ارزش بازار ۵۰ میلیارد دلار نشان دهنده یک نقطه عطف بسیار مهم برای Tether است. موفقیت Tether نقشه راهی برای ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) و همچنین یک سیستم بانکی آینده است. ما واقعاً به نقش محوری که Tether هم اکنون در اکوسیستم توکن های دیجیتال در بین پروتکل ها و برنامه های بی شماری ایفا می کند، افتخار می کنیم.

USDT از جایگاه منحصر به فردی در صنعت ارزهای دیجیتال برخوردار است. به عنوان اولین استیبل کوین منتشر شده، USDT اکنون پرکاربردترین استیبل کوین با پشتوانه دلار در بازار است.

در زمان نگارش این مطلب، USDT تقریباً ۶۶.۱٪ از کل بازار استیبل کوین ها را تشکیل می داد. USD Coin، بعد از تتر بزرگترین استیبل کوین با ارزش بازار کمتر از ۱۱ میلیارد دلار است.

پشتوانه USDT

بارها گمانه زنی های بسیاری درباره میزان ذخایر دلاری شرکت Tether مطرح شده است. برخی از ناظران ارزهای دیجیتال اظهار داشتند که اطلاعات نادرست ارائه شده توسط خود Tether منبع اصلی ترس، عدم اطمینان و تردید در جامعه کریپتو بوده است. به نظر می رسد این نگرانی ها با گزارش شرکت Moore Cayman در خصوص پشتیبانی کامل از کوین USDT توسط ذخایر دلاری، برطرف شده است.

این گزارش که یک حسابرسی محسوب نمیشود، یک ماه پس از پرداخت جریمه ۱۸.۵ میلیون دلاری Tether به دفتر دادستان کل نیویورک منتشر شده است. به عنوان بخشی از توافق خود با دادستانی نیویورک، Tether پذیرفته که گزارش های دوره ای اثبات وضعیت ذخایر خود را منتشر کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx