برخلاف شور و هیجان بازار، حضور ایلان ماسک در SNL باعث سقوط دوج شد

برخلاف شور و هیجان بازار، حضور ایلان ماسک در SNL باعث سقوط دوج شد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1303 نفر

برخلاف شور و هیجان بازار، حضور ایلان ماسک در SNL باعث سقوط دوج شد

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، روز شنبه ساعت ۲۳:۳۰ به ‌وقت نیویورک میزبان یکی از پربیننده ‌ترین برنامه ‌های تلویزیونی در امریکا به نام Saturday Night Live در شبکه NBC بود.

از مدت ها قبل تریدرهای بسیاری به خصوص طرفداران دوج کوین منتظر این برنامه بودند تا شاهد پامپ دیگری برای این میم کوین باشند.

همانطور که افراد بسیاری برای تماشای این برنامه شور و هیجان داشتند، این حس در بازار نیز احساس می شد. در این هیاهو، دوج کوین با رشدی ۳۰ درصدی موفق شد به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۰.۷۳ دلار صعود کند.

سقوط دوج

اما بر خلاف انتظارها حضور ماسک در این برنامه نه تنها باعث پامپ نشد بلکه باعث سقوط این آلت کوین شد. دوج کوین که در ابتدای این برنامه در بازه ۰.۶۶ دلاری معامله می شد، با ۲۵٪ کاهش به ۰.۵۰ دلار نزول کرد. هم اکنون دوج کوین در سطح ۰.۵۳ دلاری قرار گرفته است.

نمودار دوج کوین

نمودار دوج کوین

مادر ایلان ماسک نیز در این برنامه تلویزیونی حضور داشت. ماسک از مادر خود برای حضور در صحنه دعوت کرد و مادرش به او گفت که امیدوار است که هدیه ای که برای روز مادر در نظر گرفته دوج کوین نباشد. اما از شانس بد او، پاسخ ماسک منفی بود.

در این لحظه بود که دوج کوین بلافاصله روند نزولی به خود گرفت و از اوج اخیر خود به ۰.۵۰ دلار سقوط کرد.

علاوه بر اتفاقات فوق، صحبت های ماسک قبل از آغاز این برنامه نیز در قیمت ها تاثیر گذار بود. ایلان ماسک در توییتی از تریدرها درخواست کرد که علیرغم آینده خوب ارزهای دیجیتال با احتیاط در این ارزها سرمایه گذاری کنند.

رشد نجومی دوج کوین

همانطور که می دانید دوج کوین در سال ۲۰۱۳ از روی شوخی و به عنوان یک روش فان برای کمک به پروژه های مورد علاقه کاربران ایجاد شد. با این وجود، این میم کوین به یک ارز کاملا جدی تبدیل شده است.

دوج کوین که در تمام طول عمر خود ارزشی کمتر از یک پنی داشته داشته است، از ابتدای سال تاکنون ۶۸۰۰٪ رشد کرده است. حالا این ارز دیجیتال چهارمین رمزارز ارزشمند بازار از نظر ارزش بازار است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx