جمینای برنامه سرمایه گذاری با دوج کوین را راه اندازی می کند!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1377 نفر

جمینای برنامه سرمایه گذاری با دوج کوین را راه اندازی می کند!

دیروز بلافاصله بعد از شروع برنامه تلویزیونی ایلان ماسک، دوج کوین با با ۲۵٪ کاهش به ۰.۵۰ دلار سقوط کرد و برخلاف شور و هیجان بازار، حضور ایلان ماسک در این برنامه باعث ریزش قیمت دوج شد.

اکنون درست بعد از این کاهش قیمت، صرافی جمینای سرمایه داران را دعوت به سرمایه گذاری در دوج کـوین با سود سالانه ۲.۲۵ درصدی می کند.

جمینای Gemini، صرافی ارز دیجیتال آمریکایی که توسط تایلر و کامرون وینکلووس راه اندازی شده است، اکنون برای کاربران این فرصت را فراهم کرده است تا سرمایه گذاری خود را در دوج کـوین با سود سالانه ۲.۲۵٪ آغاز کنند.
همچنین این صرافی اعلام کرد که سود سرمایه گذاری بصورت روزانه واریز می شود و به میزان سرمایه گذاری اولیه دوج کوین اضافه می شود.

لازم به ذکر است که برنامه حساب های سوددهی صرافی جمینای “Gemini Earn” در ماه فوریه راه اندازی شد. این امکان برای مشتریان در ایالات متحده (در ۵۰ ایالت) و سنگاپور وجود دارد.

این صرافی اعلام کرد که دوج کـوین سرمایه گذاری شده از طریق برنامه “Gemini Earn” قفل نشده است. بنابراین سرمایه گذاران می توانند دوج کوین های خود را در هر زمان برداشت کنند.

همچنین شرطی برای میزان حداقل سرمایه گذاری وجود ندارد و سرمایه گذاران می توانند با هر میزانی از دوج کـوین شروع به سرمایه گذاری و دریافت سود کنند. جمینای بابت واریز یا برداشت این ارز دیجیتال هزینه ای دریافت نمی کند.

در حال حاضر جمینای از طریق برنامه سوددهی سالانه خود، از ۲۸ ارز دیجیتال از جمله بیت کوین (با سود سالانه ۲.۰۵٪ ) و اتریوم (با سود سالانه ۳.۰۵٪) پشتیبانی می کند.

لازم به ذکر است جمینای دو روز پس از تایید حضور ایلان ماسک در برنامه تلویزیونی،‌ دوج کوین را به صرافی خود وارد کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx