این ربات بلافاصله پس از توییت ایلان ماسک، بیت کوین می خرد!

این ربات بلافاصله پس از توییت ایلان ماسک، بیت کوین می خرد!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1899 نفر

این ربات بلافاصله پس از توییت ایلان ماسک، بیت کوین می خرد!

تریدری یک ربات توسعه داده که هر زمان ایلان ماسک توییتی در خصوص بیت کوین منتشر می کند، به طور خودکار بیت کوین می خرد.

ایلان ماسک هم از طریق نقش خود به عنوان مدیرعامل تسلا، که بیت کوین را به بخشی از تجارت خود تبدیل کرده، و هم از طریق توییتر خود تأثیر بسیار بزرگی بر بازار ارزهای دیجیتال دارد. به همین دلیل وقتی که ایلان ماسک در مورد ارزهای دیجیتال توییت می کند، قیمت ها جهش پیدا می کنند.

همین موضوع باعث شده که یک تریدر لندنی به نام آندری بادویو (Andrei Badoiu)، رباتی بسازد که قادر است هر زمان که ایلان ماسک در مورد بیت کوین توییت کند، به صورت خودکار بیت کوین خریداری کند. به گفته بادویو این ربات می تواند در عرض چند ثانیه پس از توییت ماسک ترید را انجام بدهد.

استفاده از بات ها در بازارها

به گفته بادویو تریدرها مدتهاست که از چنین ابزاری برای خرید یا فروش سهام استفاده می کنند. و از آنجایی که اینفلوئنسرهایی مانند ماسک قیمت ها را تغییر می دهند، این ابزارهای خودکار برای بازار رمزارزها نیز بسیار مناسب هستند.

از نظر تئوری، این بات به کاربران این امکان را می دهد که با خرید بیت کوین درست قبل از افزایش قیمت، سود کسب کنند. البته لازم به ذکر است از آنجایی که از زمان فعال شدن این بات، ماسک توییتی منتشر نکرده است، ربات بادویو هنوز آزمایش نشده است.

اگرچه این ربات ممکن است برای سرمایه گذاران بسیاری جذاب باشد، اما برای استفاده از آن باید دانش فنی بالایی داشت. همانطور که وبسایت بادویو توضیح داده، کاربرانی که قصد استفاده از این ربات را دارند باید این ربات را با استفاده از ابزارهای دولوپری توییتر و یک حساب در پلتفرم تجاری MetaTrader 5 تنظیم کنند.

با این حال، به گفته بادویو این پروژه هیجان قابل توجهی را در بین کاربران ایجاد کرده است. این ربات هم اکنون بارها توسط افراد بسیاری در ردیت و گیت هاب دانلود شده است.

بادویو ابراز امیدواری کرده که صرافی های ارزهای دیجیتال مطرحی همچون کوین بیس و بایننس ابزار تحقیقاتی ایجاد کنند که میزان اثرگذاری اینفلوئنسرها در قیمت رمزارزها را نشان دهد. بادویو اعتقاد دارد که این مهم می تواند به خود او و دیگران در توسعه ربات های بیشتر کمک کند. حتی ممکن است روزی صرافی ها امکان استفاده از معاملات مبتنی بر ربات را در اختیار کاربران خود قرار بدهند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx