پیروزی بزرگ طرفداران ریپل، دادگاه موافقت خود را برای مداخله در شکایت SEC اعلام کرد!

پیروزی بزرگ طرفداران ریپل، دادگاه موافقت خود را برای مداخله در شکایت SEC اعلام کرد!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2256 نفر

پیروزی بزرگ طرفداران ریپل، دادگاه موافقت خود را برای مداخله در شکایت SEC اعلام کرد!

همانطور که چندی پیش در ارزینجا خواندید هولدرهای XRP ادعا کرده بوده اند که منافع آنها در پرونده شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) که علیه شرکت ریپل به دلیل فروش غیرقانونی توکن XRP تنظیم شده، لحاظ نشده است.

در ابندا قاضی فدرال آنالیسا تورس (Analisa Torres) دادخواست شرکت ریپل مبنی بر ورود هولدرهای XRP به این پرونده را بدون نفی حق رد کرده بود؛ اما اعلام کرده بود که امکان ثبت مجدد چنین در خواستی در آینده وجود خواهد داشت.

حالا قاضی آنالیسا تورس اعلام کرده است که جان دیتون (John Deaton)، نماینده هولدرهای XRP، باید درخواست خود را مبنی بر مداخله و حضور در پرونده تا تاریخ ۱۹ آوریل تسلیم دادگاه کند.

شکست SEC

در حالی که این پیشرفت خبر بزرگی برای دیتون و بسیاری از طرفداران XRP محسوب میشود، اما برای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ضربه بزرگی به حساب می آید. این کمیسیون در گذشته در برابر چنین درخواست هایی برای مداخله مجاز در این پرونده به شدت مخالفت کرده بود.

در آن زمان، شرکت ریپل اعلام کرده بود که باید امکان مداخله برای شفاف سازی ابهامات موجود در پرونده که به صورت غلط توسط SEC مطرح شده است، فراهم شود. در طرف مقابل، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ادعا کرده بود که:

درصورتی که دادگاه با امکان مداخله در پرونده موافقت کند، منطقی است که همه سرمایه گذاران و افرادی که علاقه مند به این پرونده هستند، بتوانند در دادگاه حضور داشته باشند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علاوه بر ادعاهای فوق اعلام کرده بود که چنین مداخله ای می تواند باعث ایجاد ابهام و پیچیدگی های بیشتر بشود و همچنین روند پیشبرد این پرونده را بیش از پیش به تاخیر بیندازد.

جان دیتون، وکیل هولدرهای XRP، در پاسخ به ادعاهای مطرح شده توسط SEC گفته بود که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا “به وضوح با این ادعا که انگیزه من برای مداخله در پرونده برای سود جویی است، تلاش می کند تا من را بد جلوه دهد.” به گفته وی، پاسخ این کمیسیون “گمراه کننده ترین نامه ای است که من تاکنون خوانده ام و به دادگاه ارسال شده است.”

قطعا تصمیم دادگاه مبنی بر امکان مداخله یک پیروزی بزرگ برای طرفداران و سرمایه گذاران ریپل محسوب می شود. با این پیروزی،‌ پیگیری اتفاقات این پرونده بیش از پیش جذاب شده و امید میرود که به زودی رای قطعی دادگاه در این خصوص صادر بشود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx