بازنگری مقامات روسیه در مورد ارزهای دیجیتال

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1321 نفر

بازنگری مقامات روسیه در مورد ارزهای دیجیتال

مقامات روسیه در مورد مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال این کشور بازنگری خواهند کرد و ممنوعیت پرداخت با رمزارزها را تا حدی کاهش می دهند.
برخی از مقامات روسیه قصد دارند طبق قانون قرارداد داخلی، ارزهای دیجیتال را برای پرداخت مجاز بگذارند و تغییرات نسبی در این باره دهند.

گزارش شده است که ممنوعیت پرداخت رمزارزها از سوی دولتها، به کمتر شدن استفاده از این فناوری نشده است و باعث شده تا مردم به مخالفت با دولتها بپردازند و برای تغییر مقررات همچنان امیدوار هستند.

پاول کراشنینیکوف، رئیس کمیته دولت و قانونگذاری دومای روسیه، اعلام کرد که دولت در حال بررسی اصلاح قانون مدنی برای اجازه پرداخت های ارز دیجیتالی به عنوان “یک رسانه قراردادی” است.

به گزارش روز دوشنبه اینترفاکس، کراشنینیکوف خاطرنشان کرد که در حال حاضر ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین (BTC) روش پرداخت قانونی در روسیه نیستند. این به این معنی است که سرمایه گذاران بزرگ ملزم به پذیرش آن نیستند.

اصلاحات برنامه ریزی شده، پرداخت های ارز دیجیتالی در روسیه را، طبق قانون قراردادی مجاز می کند. به این معنی که این پرداخت ها فقط با رضایت همه طرف های درگیر امکان پذیر می باشد.

در همین باره پاول کراشنینیکوف گفت:

“ما معتقدیم که لازم است اصلاحاتی در قانون مدنی انجام شود، این طرح در حال حاضر مراحل تصویب را طی می کند. در حال حاضر این درک وجود دارد که ارزهای دیجیتال به عنوان پرداخت قانونی نیست اما این روش پرداخت، به احتمال زیاد می تواند قراردادی باشد.”

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، روسیه در ژانویه امسال، قانون ممنوعیت پرداخت با ارزهای دیجیتال را اعمال کرد و رسماً شهروندان خود را از پرداخت و پذیرش پرداخت با رمزارزها در این کشور منع کرد.

آناتولی آکساکوف، رییس بازارهای مالی کمیته دومای دولتی روسیه، در سال گذشته استدلال کرد که قانونی کردن پرداخت های ارز دیجیتالی اساساً به معنای “نابودی سیستم مالی” است.

وی اطمینان دارد که ارز دیجیتالی بانک مرکزی روسیه که هنوز راه اندازی نشده است، “بالاترین شکل پول” است و تا سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ بخشی جدایی ناپذیر از تسویه حساب های ملی خواهد بود.

 

با ما همراه باشید با معتبرترین اخبار روز دنیای ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx