بانک آمریکایی JPMorgan Chase: به زودی ۶۰۰ میلیارد دلار وارد بازار بیت کوین خواهد شد‍!

بانک آمریکایی JPMorgan Chase: به زودی 600 میلیون دلار وارد بازار بیت کوین خواهد شد‍!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2284 نفر

بانک آمریکایی JPMorgan Chase: به زودی ۶۰۰ میلیارد دلار وارد بازار بیت کوین خواهد شد‍!

بنا به گزارشی که امروز توسط بلومبرگ منتشر شد، استراتژیستی در بانک آمریکایی JPMorgan Chase پیش بینی کرده است که شرکت های بیمه و صندوق های بازنشستگی در سراسر جهان به زودی ۶۰۰ میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه گذاری خواهند کرد.

نیکولاس پانیگیرت زوگلو (Nikolaos Panigirtzoglou)، استراتژیست این بانک آمریکایی در خصوص افزایش تقاضا برای بیت کوین در آینده گفت:

خرید بیت کوین توسط شرکت مس میوچوال (MassMutual) نقطه عطف دیگری در اتخاذ بیت کوین توسط سرمایه گذاران نهادی است. به این صورت می توان به راحتی پیش بینی کرد که با ورود سایر شرکت های بیمه و صندوق های بازنشستگی به حوزه سرمایه گذاری در بیت کوین به پیروی از مس میوچوال، تقاضای احتمالی برای این ارز دیجیتال به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.

اخیرا شرکت بیمه ای مس میوچوال اقدام به خرید ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین کرد. این شرکت هدف از این اقدام خود را قرار گرفتن به صورت معنادار در معرض جنبه اقتصادی رو به رشد دنیای دیجیتال امروزه عنوان کرده است.

پانیگیرت زوگلو در این خصوص گفت:

به این سرمایه گذاری می توان به عنوان نقطه عطف و پیش درآمدی برای سرمایه گذاری های بیشتر نگاه کرد.

این استراتژیست اعتقاد دارد که اگر صندوق های بازنشستگی و شرکت های بیمه در کشورهایی همچون ایالات متحده، انگلستان و ژاپن فقط ۱٪ از سرمایه خود را به بیت کوین منتقل کنند، این امر منجر به تخصیص ۶۰۰ میلیارد دلار بودجه دیگر توسط نهادهای سازمانی در ارزهای دیجیتال خواهد شد.

پیش بینی JPMorgan در زمینه علاقه روزافزون سرمایه گذاران نهادی به سرمایه گذاری در بیت کوین در حالی مطرح می شود که رائول پال (Raoul Pal)، مدیرعامل شرکت مشاوره ای و تحقیقات کلان Global Macro Investor، هفته گذشته ادعا کرد که بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال  توانایی جذب “تریلیون ها دلار سرمایه” را از بازارهای سنتی دارند.

یکی دیگر از نقاط قوت بیت کوین که باعث جذب سرمایه گذاران بزرگ به خود شده است، ویژگی های طلا مانند آن است. طبق گزارش دیگری که هفته گذشته توسط استراتژیست های JPMorgan منتشر شد، در سالهای آینده بیت کوین احتمالاً ارزش طلا را به عنوان وسیله ای برای سرمایه گذاری کاهش خواهد داد.

لوکاس هوانگ (Lucas Huang) ، مدیر توسعه صرافی غیرمتمرکز توکنلون (Tokenlon)، در این خصوص گفت:

سرمایه گذاران نهادی متوجه شده اند که بیت کوین دارای ویژگی های مشابه به طلا است، مانند یک منبع محدود. هرچه سرمایه گذاران سنتی بیشتر بخرند، بیت کوین با ثبات تر می شود و این موضوع دقیقا همان چیزی است که اکنون شاهدش هستیم.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx