رشد ۱۷ درصدی سهام پی پال (PayPal) بعد از راه اندازی پلتفرم خرید و فروش بیت کوین 

رشد 17 درصدی سهام پی پال (PayPal) بعد از راه اندازی پلتفرم خرید و فروش بیت کوین 
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2374 نفر

رشد ۱۷ درصدی سهام پی پال (PayPal) بعد از راه اندازی پلتفرم خرید و فروش بیت کوین

سهام پی پال (PayPal) روز دوشنبه به بالاترین سطح خود رسید که حاکی از عملکردی عالی در مقایسه با نزدک و بازار سهام ایالات متحده در مجموع است.

از ۱۲ نوامبر، سهام نزدک حدود ۶٫۵٪ رشد کرده و شاخص سهام S&P 500 نیز در مدت مشابه ۳٫۵٪ افزایش یافته است.

نمودار عملکرد سه ماهه سهام پی پال

نمودار عملکرد سه ماهه سهام پی پال

همبستگی پی پال و بیت کوین

اگرچه تلاش پی پال برای ورود به صنعت ارزهای دیجیتال تنها کاتالیزور عملکرد بی نظیر این شرکت نیست، پی پال از موقعیت خوبی برای استفاده از رشد روزافزون دارایی های دیجیتال برخوردار است. برخی از تحلیلگران حتی بر این باور هستند که افزایش قیمت بیت کوین می تواند تأثیر مثبتی بر پی پال داشته باشد.

همچنین شواهدی وجود دارند که نشان می دهند پی پال نیز می تواند تأثیر مثبتی در قیمت بیت کوین داشته باشد. داده های اخیر نشان می دهند که ممکن است شرکت پی پال در هفته های منتهی به راه اندازی پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود در ایالات متحده، ٪۷۰ از بیت کوین هایی که به تازگی استخراج شده بودند را خریداری کرده باشد.

اگر چه برآوردها ممکن است متفاوت باشند، اما طبق یک نظرسنجی که در سال ۲۰۱۹ از ۵ هزار نفر انجام شد، ۶٫۲٪ از آمریکایی های بالای ۱۸ سال دارای بیت کوین هستند و ۷٫۳٪ دیگر قصد دارند که برای اولین بار برای خرید بیت کوین اقدام کنند.

اگر این اعداد و ارقام درست باشند، ارزهای دیجیتال می توانند تأثیر مثبتی در تجارت پی پال داشته باشند زیرا افراد بیشتری در حال جذب شدن به این صنعت هستند. به عنوان نمونه برنامه کش اپ (Cash App) شرکت اسکوئر (Square) شاهد افزایش چشمگیری در درآمد خود از زمان فعال سازی امکان خرید و فروش بیت کوین بوده است. در واقع، تقریباً ۸۰٪ از درآمد سه ماهه سوم کش اپ از کارمزد های دریافتی از خریداران بیت کوین بدست آمده است.

از ۱۲ نوامبر، روزی که شرکت پی پال پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود را برای مشتریان واجد شرایط در ایالات متحده راه اندازی کرد، سهام این شرکت، به طور ناگهانی ۱۷٪ افزایش یافت.

پی پال قصد دارد خدمات جهانی ارز دیجیتال خود را در اوایل سال ۲۰۲۱ راه اندازی کند. دن شولمن (Dan Shulman) مدیرعامل این شرکت ادعا کرد که پی پال از ارزهای دیجیتال بانک مرکزی یا همان CBDC ها به زودی و با راه اندازی این ارزها پشتیبانی خواهد کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx