با عبور از بازه ۵۴۷ دلاری، آیا اتریوم (ETH) قله های جدیدی را فتح خواهد کرد؟

با عبور از بازه 547 دلاری، آیا اتریوم (ETH) قله های جدیدی را فتح خواهد کرد؟
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2365 نفر

با عبور از بازه ۵۴۷ دلاری، آیا اتریوم (ETH) قله های جدیدی را فتح خواهد کرد؟

با رسیدن اتریوم (ETH) به بالاترین سطح خود در سال ۲۰۲۰ در بازه ۵۴۷ دلاری، تریدرها انتظار دارند این ارز دیجیتال به روند صعودی خود همچنان ادامه بدهد.

اتریوم موفق شده از ۵۴۷ دلار عبور کند و به همین دلیل تریدرها چندین سطح مقاومتی را برای این رمزارز در کوتاه مدت ترسیم کرده اند.

تریدرها انتظار دارند که سطح مقاومتی بعدی اتریوم در بازه ۶۰۰ دلاری باشد. آنها معتقد هستند که در این بازه ممکن است برخی از تریدرها به جهت کسب سود دست به فروش بزنند.

با این حال برخی نیز بر این باور هستند که در صورت عبور از سطح ۶۰۰ دلاری، اتریوم می تواند وارد بازه های ۷۰۰ تا ۹۰۰ دلاری شود. که در این صورت اتریوم مسیر همواری را برای ثبت رکوردهای جدید خواهد داشت.

نمودار هفتگی اتریوم

نمودار هفتگی اتریوم

چشم انداز مثبت اتریوم

در چند ماه گذشته عوامل متعددی باعث قوت گرفتن شبکه اتریوم شده اند.

عامل اول

به روزرسانی شبکه اتریوم ۲.۰ در حال پیشرفت است و تعداد زیادی اتر همزمان با این اپگرید در حال سرازیر شدن به قراردادهای اتر هستند.

عامل دوم

داده های درون زنجیره ای نشان می دهند که نهنگ ها همچنان به خریداری اتر ادامه می دهند. این روند با افت ذخایر اتر در صرافی ها همراه شده است، به خصوص اینکه تریدرهای بیشتری اترهای خود را در قرارداد سپرده Eth2 واریز کرده اند.

این عوامل فاندامنتال قوی اتریوم و ساختار تکنیکال مطلوب باعث شده که تریدرها نسبت به آینده کوتاه مدت اتریوم خوش بین باشند.

مایکل ون دو پاپه (Micheal van de Poppe)، تریدری در بورس سهام آمستردام، احتمال می دهد که در بازه ۶۰۰ دلاری اتریوم شاهد ریزش در قیمت خود باشد. اما درصورت عبور از این بازه، مسیر برای رسیدن به بازه های ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ دلاری هموار خواهد بود.

چرخه احتمالی قیمت اتریوم با سطوح مقاومتی

چرخه احتمالی قیمت اتریوم با سطوح مقاومتی

تریدر دیگری با نام مستعار Rookie معتقد است که امکان رسیدن اتریوم به بازه ۷۰۰ دلاری تا پایان سال وجود دارد. اتریوم شاهد روند صعودی قدرتمندی از ماه جولای بوده است. به همین دلیل بسیاری معتقد هستند که این روند تا سال بعد نیز ادامه خواهد داشت.

در طی روند صعودی سال ۲۰۱۷، زمانی که قیمت بیت کوین در صرافی های بزرگ به ۲۰ هزار دلار نزدیک شد، بازار آلت کوین ها نسبتاً کساد بود. اتریوم و سایر رمزارزها در ژانویه ۲۰۱۸، شاهد رشد چشمگیری در قیمت های خود پس از اوج گرفتن بیت کوین بودند. با این وجود نمی توان با اطمینان گفت که این روند دوباره تکرار خواهد شد.

در هر صورت، اگر اتریوم بخواهد روند صعودی بلند مدتی داشته باشد باید در ابتدا از بازه مقاومتی ۶۰۰ دلاری عبور کند. از نظر بسیاری از تحلیلگران این بازه می تواند بزرگترین خطر کوتاه مدت اتریوم باشد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx