با فروپاشی اقتصاد ونزوئلا ارتش این کشور به استخراج ارزهای دیجیتال روی آورده است.

با فروپاشی اقتصاد ونزوئلا ارتش این کشور به استخراج ارزهای دیجیتال روی آورده است.
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2436 نفر

با فروپاشی اقتصاد ونزوئلا ارتش این کشور به استخراج ارزهای دیجیتال روی آورده است.

با شدت گرفتن تحریم های ایالات متحده و فروپاشی اقتصاد ونزوئلا، دولت نیکولاس مادورو به نظر می رسد چاره بقای خود را حالا در ارزهای دیجیتال می بیند. در یک پست اینستاگرامی، ارتش ونزوئلا اعلام کرد که یک تیپ مهندسی ارتش این کشور مرکز جدید تولید دارایی های دیجیتال ارتش ونزوئلا را افتتاح کرده است. این مرکز تجهیزات ASIC بسیاری را برای استخراج ارزهای دیجیتال که از الگوریتم های مبتنی بر اثبات کار استفاده می کنند، در خود جای داده است.

ژنرال لنین هررا (Lenin Herrera) که معرفی این عملیات جدید برای استخراج ارزهای دیجیتال را برعهده داشت، هدف از این عملیات را “تقویت و پایداری واحدهای ارتش ونزوئلا” عنوان کرد.

وی در ادامه افزود که این مراکز به “منابع درآمدی غیرقابل انسداد” و جایگزینی برای “سیستم تحت کنترل توسط استعمارگرها” تبدیل خواهد شد. به نظر می رسد که منظور ژنرال هررا از استعمارگرها ایالات متحده بوده است که علیه بسیاری از وابستگان مادورو تحریم های زیادی را وضع کرده است.

با سقوط قیمت نفت و مشکلات اقتصادی بسیاری که گریبان این کشور شده و از طرفی مشکلات ناشی از همه گیری ویروس کرونا، کشور ونزوئلا در ماه های اخیر شاهد تورمی تاریخی و بی سابقه بوده است. در ماه سپتامبر مادورو “قانون ضد مسدودسازی” را که از ارزهای دیجیتال برای دور زدن تحریم های آمریکا و دسترسی به منابع مالی استفاده می کند، به متحدان خود ارائه کرد.

پترو ارز دیجیتال نه چندان موفق ونزوئلا

چندی پیش نیز این کشور ارز دیجیتال مخصوص به خود به نام پترو (Petro) را راه اندازی کرد که تاکنون چندان موفقیت آمیز نبوده است.

پترو (Petro)، ارز دیجیتال ونزوئلا

در طرف مقابل، ارتش ایالات متحده نیز فعالیت های ونزوئلا را در حوزه ارزهای دیجیتال را با دقت تحت نظر گرفته است. اخیرا دریاسالار آمریکا، کریگ استیون فالر (Craig Stephen Faller) به استفاده دولت مادورو از رمزارزها اشاره کرد و استفاده از این ارزها را به قاچاق مواد مخدر و تروریسم ارتباط داد و افزود که نیروهای مسلح ایالات متحده تمام فعالیت های دولت مادورو را با دقت تحت نظر دارند.

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx