بروزرسانی محرمانه تزوس با اسم رمز Ithaca 2 انجام شد

بروزرسانی محرمانه تزوس با اسم رمز Ithaca 2 انجام شد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1099 نفر

بروزرسانی محرمانه تزوس با اسم رمز Ithaca 2 انجام شد

بلاکچین اثبات سهام تزوس (Tezos)، یک بروزرسانی بسیار مهم را فعال کرده است و الگوریتم اجماع خود را در نهمین ارتقاء این پروتکل تغییر داده است. بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی، این بروزرسانی با اسم رمز Ithaca 2 است و جایگزین الگوریتم اجماع فعلی، معروف به Emmy، با تندربیک (Tenderbake) شده است که زمان ساخت کمتری را برای ساخت هر بلوک امکان پذیر می‌سازد. همچنین تراکنش‌های سریع‌تر و برنامه‌های کاربردی روان‌تری را نیز تولید می‌کند.

علاوه بر تندربیک، Ithaca 2  بلاکچین تزوس را برای تلاش‌های مقیاس‌پذیری، مانند آماده سازی برای سازگاری با WebAssembly و ماشین مجازی اتریوم (EVM) و یک طرح اعتبارسنجی که توان عملیاتی این شبکه را افزایش می‌دهد، آماده می‌کند. بر اساس این بیانیه مطبوعاتی، ارتقای Ithaca 2 همچنین نیاز به اعتبارسنجی شبکه را تا ۲۵ درصد کاهش می دهد. به عبارت دیگر، ، نیاز به اعتبارسنجی از ۸،۰۰۰ رمزارز تزوس به ۶،۰۰۰ واحد تزوس کاهش می‌یابد و تمرکززدایی شبکه را افزایش می‌دهد.

میزان استفاده از قراردادهای هوشمند در تزوس به طور قابل‌توجهی از ۱۰۰،۰۰۰ مورد در ماه در ژانویه ۲۰۲۱ به بیش از ۶.۲ میلیون در ژانویه افزایش یافته است. بر اساس داده‌های  CoinMarketCap، در زمان انتشار این مقاله قیمت رمزارز  XTZدر ۲۴ ساعت گذشته با ۰.۱۴ درصد افزایش به ۴.۰۲ دلار رسیده است.

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx