دولت اوکراین ۶۰۰،۰۰۰ دلار از طریق توکن‌های غیرمثلی جمع آوری کرده است

دولت اوکراین 600،000 دلار از طریق توکن‌های غیرمثلی جمع آوری کرده است
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 948 نفر

دولت اوکراین ۶۰۰،۰۰۰ دلار از طریق توکن‌های غیرمثلی جمع آوری کرده است

اوکراین بیش از ۶۰۰,۰۰۰ دلار از طریق فروش توکن‌های غیرمثلی جمع آوری کرده است که به عنوان اوراق قرضه جنگی برای کمک به هزینه های جنگ در اوکراین استفاده می شود. این فرایند با بازسازی موزه‌ها، تئاترها و سایر مؤسسات فرهنگی این کشور که در تهاجم روسیه ویران شده اند آغاز خواهد شد.

به گزارش بلومبرگ، در کمتر از یک روز، موزه متاتاریخ اوکراین تعداد ۱۲۸۲  اوکن غیرمثلی اثر هنری را به قیمت ۱۹۰ واحد اتریوم از طرف وزارت تحول دیجیتال این کشور فروخته است.

هنر به تصویر کشیده شده در NFT ها در رابطه با داستان تهاجم روسیه به کشور اوکراین است. این آثار هنری شامل ویرانه ساختمان ها، سربازان شکست خورده و پرچم های سوزان است. تمام این آثار به صورت NFT  نمایش داده می شوند تا خاطره رویدادهای دو ماه قبل را زنده نگه دارند.

حساب رسمی این موزه در توییتر نوشت:

ما در حال حاضر ۱،۱۵۳ اثر هنری فروخته ایم و این فروش همچنان ادامه دارد. هدف ما ۱ میلیون اثر هنری است. علاوه بر این، این موزه همچنین برنامه‌هایی را برای حراج چهار اثر هنری در آینده دارد که فقط برای صاحبان این NFT‌ ها باز خواهد بود.

میخائیلو فدوروف  (Mykhailo Fedorov)، معاون نخست‌وزیر این کشور، در توییتی نوشت:

در حالی که روسیه از تانک‌ها برای نابودی اوکراین استفاده می‌کند، [آنها] به فناوری انقلابی بلاک چین متکی هستند.

همچنین وی گفت:

موزه NFT راه اندازی شد. و مکانی برای حفظ خاطرات جنگ و گرامی داشت هویت و آزادی اوکراینی است.

 

جنگ یک کاربرد جدید برای NFT ها ایجاد می کند؟

بحران ژئوپلیتیکی بین روسیه و اوکراین به عنوان اولین جنگ رمزارزی در جهان توصیف شده است. در حالی که اوکراین میلیون ها دلار کمک مالی را با استفاده از کامیونیتی رمزارزها جمع آوری کرده است، روسیه به تلاش های خود برای دور زدن تحریم های غرب با این نوع دارایی ادامه می دهد.

با این حال، NFT ها شکل جدیدی از بهره‌وری را در قالب «اوراق قرضه جنگی» پیدا کرده‌اند که با توجه به تهاجم ناگهانی و تکانشی روسیه به این کشور، قبلاً مانند آن وجود نداشته است. پول جمع آوری شده از طریق این NFT ها می تواند به عنوان اوراق قرضه جنگی برای کمک به دفاع این کشور مورد استفاده قرار گیرد و به طور همزمان به اوکراین در بازسازی زیرساخت های فرهنگی نیز کمک کند.

در ماه مارس توکن غیرمثلی CryptoPunk به شماره ۵۳۶۴ به کیف پول اتریوم اوکراین اهدا شد که طبق گفته منابع، حدود ۲۰۰،۰۰۰ دلار ارزش داشت.

آزمایشگاه یوگا، از طریق کلکسیون توکن‌های غیرمثلی  Bored Ape Yacht Club (BAYC)، مبلغ ۱ میلیون دلار به اوکراین اهدا کرد که با کمک های مالی جامعه مطابقت دارد.

از زمان تهاجم روسیه، اوکراین بیش از ۶۰ میلیون دلار کمک مالی در قالب ارزهای دیجیتال جمع آوری کرده است. شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Elliptic اشاره کرد که بخش عمده ای از کمک های مالی از طریق اتریوم انجام شده است و بیت کوین و استیبل کوین ها در رتبه های بعدی قرار دارند.

آخرین قانون زلنسکی

اخیرا، رئیس جمهور اوکراین، ولادیمیر زلنسکی (Volodymyr Zelenskyy)، اولین چارچوب رمزارزی این کشور را برای اعطای قانونی به این طبقه دارایی امضا کرد. قانون دارایی های مجازی به صرافی های ارز دیجیتال خارجی و اوکراینی اجازه می دهد تا به طور قانونی در این کشور فعالیت کنند.

این قانون شرایط را برای راه اندازی یک بازار دارایی مجازی قانونی در اوکراین ایجاد می کند. این بازار جدید توسط کمیسیون ملی بورس و اوراق بهادار تنظیم خواهد شد.

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx