۷.۲ میلیون دلار از پروتکل برگر سواپ به سرقت رفت!

7.2 میلیون دلار از پروتکل برگر سواپ به سرقت رفت!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1364 نفر

۷.۲ میلیون دلار از پروتکل برگر سواپ به سرقت رفت!

روز جمعه، پروتکل دیگری در دیفای در بستر بایننس اسمارت چین به نام برگر سواپ (Burger Swap) مورد حمله سایبری قرار گرفت و در پی این حمله، ۷.۲ میلیون دلار سرمایه از این پروتکل ربوده شد.

گفته می شود که در این حمله مقادیر مختلفی از هفت ارز دیجیتال از جمله ۳.۲ میلیون دلار توکن برگر، ۱.۶ میلیون دلار WBNB و ۱.۴ میلیون دلار USDT به سرقت رفته است.

برگر سواپ در اواخر سال ۲۰۲۰ به عنوان کلونی از صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ راه اندازی شد. با این حال، بررسی این پروتکل نشان می دهد که حذف یک کد مهم از کدهای یونی سواپ وجه تمایز برگر سواپ بوده است و احتمالاً از همین موضوع برای این حمله استفاده شده است. با افشای این موضوع، برخی از ناظران در شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند که خود توسعه دهندگان برگر سواپ عامل این حمله بوده اند.

در پاسخ به این حمله، تیم برگر سواپ اعلام کرد که در حال بررسی موضوع است و تولید توکن های بیشتر را برای جلوگیری از ضرر بیشتر متوقف کرده است. این تیم در توییت خود نوشت:

برگر سواپ متحمل یک حمله از نوع فلش لون شده است. ما برای جلوگیری از ضرر بیشتر تولید Swap و BURGER را به حالت تعلیق درآوریم. تیم فنی ما در حال بررسی این موضوع است و متعاقباً راهکار این موضوع منتشر خواهد شد. به زودی جزئیات بیشتری را منتشر خواهیم کرد. از صبر شما سپاسگذاریم.

افزایش حملات و ورود سایفر تریس

اخیرا هک های موجود در بستر بایننس اسمارت چین در ماه جاری رشد قابل توجهی داشته است. چندی پیش در تاریخ ۲۰ مه ۲۰۰ میلیون دلار از Pancake Bunny و ۳ میلیون دلار از Bogged Finance سرقت شده بود.

شرکت امنیتی و تحلیلی بلاکچین Cipher Trace اخیراً اعلام کرده که در پاسخ به حمله های اخیر، خدمات خود را به بایننس اسمارت چین گسترش خواهد داد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx