با خروج میلیاردها دلار سرمایه، نهنگ های دوج کوین خسته به نظر می رسند

با خروج میلیاردها دلار سرمایه، نهنگ های دوج کوین خسته به نظر می رسند
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1166 نفر

با خروج میلیاردها دلار سرمایه، نهنگ های دوج کوین خسته به نظر می رسند

به نظر می رسد که افزایش چشمگیر فعالیت ها در شبکه دوج کوین (DOGE) به پایان خود نزدیک شده است.

پس از افزایش شدید فعالیت ها در شبکه DOGE که باعث شد ارزش دلاری معاملات روزانه از مجموع معاملات بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) فراتر برود، حالا به نظر می رسد که این روند افزایشی در بلاکچین دوج در حال از دست دادن شتاب خود است.

افزایش قیمت DOGE در طول سال ۲۰۲۱ با افزایش عجیب و غریب ارزش معاملات در بلاکچین این میم کوین همراه بوده است. ارزش دلاری معاملات DOGE های منتقل شده بین کیف پول ها در تاریخ ۵ مه به رقم ۸۲ میلیارد دلار رسید که از ۳۵ میلیارد دلار ثبت شده برای بیت کوین و ۱۲ میلیارد دلار اتریوم بالاتر بود.

در نظر گرفتن اینکه معاملات DOGE تا دسامبر ۲۰۲۰ برابر با ۱۰ میلیون دلار بود، پیشی گرفتن از شناخته شده ترین بلاکچین ها موضوع بسیار شگفت آوری است.

دوج در مرکز توجه

همانطور که می دانید با تلاش های ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، و تلاش بی وقفه تریدرهایی که قصد پامپ دوج را به سبک سهام گیم استاپ داشتند، توجه افراد بسیاری معطوف این میم کوین محبوب شد.

با اینکه میزان فعالیت ها در شبکه DOGE بسیار بالاتر از کف ثبت شده در دسامبر است، اما در ماه جاری میلادی تغییر محسوسی مشاهده شد، که ممکن است بیانگر خستگی نهنگ ها از دوج کوین باشد.

معاملات روزانه دوج کوین در روز چهارشنبه کمی پایین تر از ۵ میلیارد دلار بود، که حاکی از کاهشی ۹۳٪ در مقایسه با بالاترین رقم ثبت شده یعنی ۸۲ میلیارد دلار در اوایل ماه جاری میلادی است.

اگرچه افزایش فعالیت در بلاکچین DOGE در طول سال به طور پراکنده رخ داد، اما بالاترین میزان با تلاش تریدرها برای پامپ این آلت کوین در اواسط آوریل مشاهده شد.

نمودار دوج کوین

نمودار DOGE

ارزش خود DOGE نیز با نوسانات فعالیت ها از بالاترین سطح ثبت شده ۰.۷۳ دلار با کاهشی ۶۳ درصدی مواجه شده است. دوج کوین در حال حاضر در زمان نگارش این مطلب در سطح ۰.۳۰ دلاری معامله می شود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx