بهره برداری صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ بر روی شبکه لایه دوم پالیگان

بهره برداری صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ بر روی شبکه لایه دوم پالیگان
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1036 نفر

بهره برداری صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ بر روی شبکه لایه دوم پالیگان

یونی سواپ، یکی از بزرگترین صرافی‌های غیرمتمرکز در اتریوم، در شبکه پالیگان بهره برداری می‌شود.

یونی سواپ روی پالیگان

Mihailo Bjelic، بنیان گذار پالیگان، امروز خاطر نشان کرد که پالیگان بعد از اتریوم قویترین اکوسیستم DeFi را در اختیار دارد. پالیگان در این مدت از نظر معیارهای مختلف رشدهای نمایی داشته است. ۱۲۶ میلیون کاربر از این شبکه استفاده می‌کنند و حدود ۱.۲۲ میلیارد تراکنش در آن انجام می‌شود . ۵.۲$ میلیارد در آن دارایی ذخیره شده است.

در پروپوزال اصلی یونی سواپ، Bjelic گفت که پالیگان ” همراستا با اتریوم و ارزش‌های آن” است. او به مزیت‌های پالیگان مانند ذخیره احتمالی برای کاربران و این که پالیگان می‌تواند به “بازگشت به چشم انداز اصلی DeFi ” کمک کند.

Bjelic همچنین اذعان داشت که یونی سواپ ممکن است پذیرش را تشویق کند و برای همین منظور تا ۲۰$ میلیون متعهد می گردد. این مقدار شامل ۱۵$ میلیون فقط برای پاداش استخراج‌های نقدینگی در نظر گرفته شده است.

هولدرهای یونی سواپ در تاریخ ۱۸ دسامبر با ۹۹.۳% موافق به تایید شدن این پروپوزال رای دادند. ۷۲ میلیون رای با این پروپوزال موافق بودند.، در حالی که ۵۰۰،۰۰۰ با این اتفاق موافقت نکردند.

اتریوم بیشترین سپرده‌های یونی سواپ را دارد

اتریوم در این مدت از هزینه‌های بالا و زمان تراکنش طولانی رنج می‌برد. اگرچه اتریوم ۲.۰ با هدف حل این مسئله برنامه ریزی شده است، پالیگان، به عنوان یک شبکه لایه دوم می‌تواند بخشی از این بار را متحمل شود.

برخلاف این مسئله، اتریوم در سپرده‌های یونی سواپ بیشترین مقدار را به خود اختصاص داده است. این مقدار برابر ۴.۳$ میلیارد دارایی قفل شده است. لایه دوم‌های دیگر که یونی سواپ بر روی آن‌ها راه اندازی شده است توجه کم‌تری را به خود جذب کرده است. به طور مثال اربیتروم و اپتیمیسم به ترتیب ۶۲.۳$ میلیون و ۳۶.۹$ میلیون را به عنوان سرمایه قفل شده جذب کرده اند.

نسخه پالیگان یونی سواپ در حال حاضر بخشی از این مقادیر را به خود جذب کرده است. این مقدار برابر با ۲.۹$ میلیون است. به نظر می رسد این مقدار در روزها و هفته‌های آتی رشد خواهد کرد.

پالیگان محبوب تر می‌شود

اخبار به دست رسیده حاکی از آن است که مرورگر Opera اعلام کرده است که اپلیکیشن‌های غیر متمرکز بر بستر پالیگان را پشتیانی خواهد کرد.

همچنین به تازگی این خبر منتشر شده است که پالیگان و شرکت سرمایه گذاری Alexis Ohanian، هم بنیان گذار Reddit، اعلام کرده است که سرمایه ۲۰۰$ میلیون برای گسترش شبکه‌های اجتماعی و وب ۳.۰ در نظر گرفته اند. این همکاری با پالیگان قرار است که انجام شود.

توکن‌های MATIC در حال حاضر در رتبه ۱۴ام از نظر ارزش بازار قرار دارند. قیمت این رمزارز توانسته است به قیمت ۲.۶۶$ دست پیدا کند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx