شیبا اینو: بیشترین دارایی ۱۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم

شیبا اینو: بیشترین دارایی 1000 نهنگ برتر اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1136 نفر

شیبا اینو: بیشترین دارایی ۱۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم

شیبا اینو همچنان علاقه سرمایه گذاران را به خود جذب می‌کند. این میم کوین راه خودش را به سمت برترین زنجیره غذایی پیدا کرده است. این رمزارز از چند ریزش قیمت همانند بقیه رمزارزها رنج برده است. شیبا اینو از رکورد تاریخی خودش حدودا ۵۰ درصد کاهش قیمت داشته است اما این قضیه موجب دلسرد شدن سرمایه گذاران نشده است.

سرمایه گذاران خرد و بزرگ همچنان علاقه دارند تا پول‌های خود را در این آلت کوین سرمایه گذاری کنند که باعث شده سهام خود را در برابر پروژه‌های نسبتا جوان تثبیت کند. وال‌های اتریوم بیشترین سهم را در جمع کردن این آلت کوین دارند. و تا کنون چندین بار علاقه خود را به افزایش قیمت این رمزارز نشان داده‌اند.

وال‌های اتریوم عاشق شیبا هستند

الگوی جمع کردن شیبا اینو توسط نهنگ‌ها در چند روز اخیر بسیار ترند شده است. این میم کوین بیشترین سهم از دارایی کیف‌پول‌های نهنگ‌ها اتریوم را به خود اختصاص داده است. این کیف پول‌ها دارایی‌های شیبای خود را به سرعت در حال افزایش دادن هستند که این کار برخلاف کاهش ۵۰ درصدی قیمت شیبا از سقف تاریخی خود است. اما همچنان این اتفاق موجب کاهش علاقه نهنگ‌ها به ذخیره این رمز ارز نشده است.

آخرین الگویی که توسط یک نهنگ اتفاق افتاده است جمع آوری ۴ تریلیون شیبا بوده است. آدرس این نهنگ نشان می‌دهد که اخیرا ۱۳۶$ میلیون شیبا را اندوخته است که این مقدار اندوخته را تنها در ۲۴ ساعت انجام داده است. و با این حرکت، نشان داده شد که این رمز ارز بیشترین مقدار در کیف پول‌های نهنگ اتریوم را به خود اختصاص داده است.

در حال حاضر ۱۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم ۱،۷۲۸،۰۶۲،۶۶۰$ از توکن‌های شیبا را در اختیار دارند.

تقریبا نصف سرمایه گذاران شیبا در سود هستند

همچنان بخش اعظم سرمایه گذاران شیبا اینو در سود هستند. و این اتفاق بر خلاف ریزش دارایی های دیجیتال در دو ماه گذشته است. درصد افرادی که در حال حاضر در سود هستند تقریبا ۵۵% است. ۱۰% سرمایه گذاران در حال حاضر در ناحیه خنثی قرار دارند. و تنها حدود ۳۵% از سرمایه گذاران در ضرر هستند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx