همکاری مرورگر اپرا با پالیگان برای راه اندازی DAppها

همکاری مرورگر اپرا با پالیگان برای راه اندازی DAppها
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1064 نفر

همکاری مرورگر اپرا با پالیگان برای راه اندازی DAppها

امروز شرکت اپرا از همکاری خود در سایت خبری خودش رونمایی کرد. این مرورگر یک کیف پول بر پایه رمزارزها که از API وب ۳.۰ اتریوم استفاده می‌کند را معرفی کرده است. اپرا به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از ارز بومی پالیگان تراکنش انجام دهند. همچنین رمزها را حذف نموده است که سدهای ورود افراد جدید به حوزه کریپتو را هموار سازد.

پالیگان یک راه حل برای مقیاس پذیری اتریوم ارئه داده است که به دلیل رنج بردن اتریوم از هزینه تراکنش بالا و زمان تراکنش طولانی است. ویتالیک بوترین به این راه حل‌های لایه دوم این اجازه را داده است که عملکرد شبکه را بهبود ببخشند. توجه اصلی ویتالیک به بخش NFTها در اتریوم و کمک به آن‌ها است. پالیگان پذیرای تعداد زیادی از NFTها و گیمینگ‌ها است که در همین راستا برنامه ریزی شده‌اند.

کاربران اپرا خواهند توانست به DAppsهایی مانند سوشی سواپ، کرو (Curve)، Aave،  Balancer و Kyber در راستای پلت فرم‌ها و بازی‌های مبتنی بر بلاک چین مانند دیسنترالند، OpeanSea، سندباکس، Somnium Space و Decentral Games بهره ببرند.

پالیگان از طریق ادغام با مرورگر اندروید اپرا شروع خواهد کرد. و با تکیه بر سامانه اندرویدی می‌تواند تراکنش‌ها را به صورت امن علامت گذاری کنند. این ادغام برای سه ماهه اول ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است.

گسترش اپرا

اپرا همکاری مشابهی را در اوایل این ماه با سولانا اعلام کرد. در این همکاری کاربران این مرورگر نیز به DAppهای سولانا دسترسی خواهند داشت. این کیف پول از رمزارزهای دیگر مانند بیت کوین، اتریوم، ترون، Celo نیز پشتیبانی می کند.

این پلت فرم وب ۳.۰ در حال اثبات خود در برابر رغیب خود یعنی Brave‌ است. برخلاف Brave، اپرا تلاشی برای راه اندازی توکن خود نکرده است.

موفقیت این مرورگرها این است که لایه‌های مبتنی بر بلاک چین و غیرمتمرکز برای ارتباط با وب فراهم کنند. اینترنت توسط وب سایت‌های قدرتمند کنترل می‌شوند که به عنوان یک نقطه‌ ضعف به حساب می‌آید و این قدرت را دارند که محتواهایی که بقیه کاربران بر روی پلت‌فرم های دیگر منتشر می‌کنند سانسور کنند. وب ۳.۰ به دنبال رفع این مشکل هستند.

اگرچه این ایده وب ۳.۰ کاملا پذیرفته نشده است و افرادی مانند جک دروسی بر علیه آن نظراتی را منتشر کرده اند. و آن‌ها معتقدند که در نهایت وب ۳.۰ ها نیز توسط استخرهای نقدینگی کنترل می‌شوند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx