بیت مین تجارت خود را در چین به زودی متوقف خواهد کرد

بیت مین تجارت خود را در چین به زودی متوقف خواهد کرد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4328 نفر

بیت مین تجارت خود را در چین به زودی متوقف خواهد کرد

بیت مین (Bitmain)، شرکت چینی تولید کننده تجهیزات استخراج رمزارزها، اعلام کرده به دنبال ممنوعیت رمزارزها، از ۱۱ اکتبر فعالیت های تجاری خود را در چین متوقف خواهد کرد.

این شرکت علاوه بر ممنوعیت کامل رمزارزها در چین، یکی دیگر از دلایل اتخاذ این تصمیم را سیاست های زیست محیطی این کشور اعلام کرده است:

از تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۲۱، انت ماینر ارسال کالا به چین را متوقف خواهد کرد. این شرکت با آندسته از مشتریان خود که محصولات این شرکت را در بازه بلند مدت خریداری کرده اند، برای ارائه راهکارهای جایگزین تماس خواهد گرفت.

تداوم فروش در سایر مناطق

در حالی که بیت مین هنوز جزییاتی در خصوص برنامه های خود برای کمک به مشتریان فعلی خود در چین ارائه نکرده است، این شرکت اعلام کرده به فروش ریگ های ماینینگ انت ماینر (Antminer) به کاربران خود در سراسر جهان از جمله تایوان و هنگ کنگ ادامه خواهد داد.

برای مقابله با رکود بازار در چین، بیت مین ظرفیت تولید دستگاه های ماینینگ انت باکس (Antbox) را افزایش داده است. این شرکت همچنین در ماه نوامبر میزبان اجلاس جهانی ماینینگ دیجیتال ۲۰۲۱ در دبی خواهد بود. در این اجلاس، در مورد ماینینگ با انرژی های سبز بحث و گفتگو خواهد شد.

علیرغم ممنوعیت اعلام شده در خصوص فعالیت های مرتبط با کریپتو، وضعیت ماینینگ بیت کوین با مهاجرت ماینرها به سایر کشورها رو به بهبودی بوده است.

در این راستا، سختی هش ریت بیت کوین از اواخر جولای در حدود ۳۹٪ افزایش یافته است. خبرگزاری Wu Blockchain نیز اخیرا اعلام کرد که سختی ماینینگ بیت کوین در بلوک ۷۰۳,۵۸۴ در تاریخ ۵ اکتبر، ۴.۷۱ درصد افزایش یافت. با این افزایش، ششمین دوره افزایشی متوالی ماینینگ این رمزارز از ۳۱ جولای ثبت شد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx