بیت کوین ثابت ماند، اما کاردانو پیشتازی کرد 

بیت کوین ثابت ماند، اما کاردانو پیشتازی کرد 
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1009 نفر

بیت کوین ثابت ماند، اما کاردانو پیشتازی کرد

در آخر هفته، قیمت بیت کوین (BTC) نسبتاً ثابت ماند. بیش از ۱.۷۸ درصد به ارزش بیت کوین در هفته گذشته اضافه شده است و با وجود کاهش اندک ۱.۲۱ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، اکنون در روز دوشنبه ۱۷ ژانویه ۴۲،۷۳۵ دلار ارزش گذاری شده است. طبق داده‌های کوین مارکت کپ، بیت‌کوین در آخر هفته تا ۴۴،۱۳۵ دلار نیز افزایش یافت، اما از آن زمان به بعد در محدوده ۴۳،۰۰۰ دلار با ارزش بازار ۸۱۰ میلیارد دلار با کاهش قیمت مواجه شده است.

گزینه های صعودی روی میز برای بیت کوین

به طور کلی، برخی از کارشناسان بر این باورند که افزایش اخیر قیمت بیت‌کوین نشان‌دهنده این است که این ارز دیجیتال هنوز در بازار صعودی بلندمدت قرار دارد. معامله‌گر حرفه‌ای ارزهای دیجیتال، مایکل ون دی پوپ، فکر می‌کند که بازار در این مرحله به آخرین بخش چرخه خود نزدیک می‌شود، زیرا قبلاً دستاوردهای بزرگ و پذیرش فزاینده‌ای داشته است.

پوپ توضیح داد که چرا ارزش فعلی بیت کوین در مقایسه با ارزش واقعی آن بسیار پایین است. این متخصص تاکید کرد که موجودی هولدرهای بلند مدت همراه با ارزش پایین بیت کوین، نتیجه تثبیت پوزیشن های هولدرها است که با بهبود کلی بازار همراه شده است. در جای دیگر، روت (Root)، یک پلتفرم شناخته شده تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال درون زنجیره، خط روند رو به رشدی را کشف کرده است که با چرخه های گذشته در سال های ۲۰۱۱، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ قابل مقایسه است. با این حال، در حال حاضر شدت آن بسیار کم تر است.

طبق پیش بینی، بیت کوین باید قیمتی بیش از ۴۰،۰۰۰ دلار داشته باشد تا چرخه کامل شود.

کاردانو در یک هفته ۳۰ درصد افزایش یافته است

چندین ارز دیجیتال قابل توجه مانند اتریوم و سولانا در روز گذشته دارای نوسان اندکی بوده اند، در حالی که کاردانو (ADA) تنها در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۱۱ درصد افزایش قیمت داشته است. در واقع، کاردانو شاهد بیش از ۷۰ قرارداد هوشمند جدید در ۳۰ روز گذشته بوده است و همین امر موجب شده در هفته گذشته، این رمز ارز ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته باشد. و در حال حاضر با قیمت ۱.۵۲ دلار معامله می شود.

جالب اینجاست که یک الگوریتم دقیق تاریخی پیش‌بینی می‌کرد که کاردانو ممکن است در دو ماه آینده به ۳.۶۰ دلار برسد، که با توجه به افزایش اخیر این دارایی غیرمتمرکز قابل توجه است. این مدل پیش‌بینی قیمت مبتنی بر PyTorc  متعلق به  NeuralProphet است که به عنوان یک چارچوب پیش‌بینی ترکیبی که با روش‌های یادگیری عمیق استاندارد آموزش دیده نیز شناخته می‌شود، پیش‌بینی کرد که قیمت کاردانو تا ۱ مارس ۲۰۲۲ (۱۰ اسفند ۱۴۰۰) به ۳.۶۰ دلار برسد.

بازار جهانی رمزارزها

در حال حاضر ارزش بازار جهانی ارز دیجیتال ۲.۰۵ تریلیون دلار است که نسبت به روز گذشته ۱.۳۸ درصد کاهش داشته است. با این حال، پس از سقوط به زیر سطح ۲ تریلیون دلار در سال جدید، بسیاری از معامله گران آرامش خود را به دست آورده اند و اعتقاد دارند که این ارزش بازار حداقل حفظ خواهد شد.

قابل ذکر است که کل حجم بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۳.۶ درصد افزایش به ۷۰.۲۱ میلیارد دلار رسیده است. با این حال، حجم در DeFi در حال حاضر ۱۵.۹۶ درصد از بازار با ۱۱.۰۲ میلیارد دلار است. حجم استیبل کوین ها ۵۴.۲۱ میلیارد دلار است که نشان دهنده ۷۷.۲ درصد از حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx