علت افزایش بیت کوین تا ۱۰۲۰۰ دلار

علت افزایش بیت کوین تا 10200 دلار
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2874 نفر

علت افزایش بیت کوین تا ۱۰۲۰۰ دلار

در یک رالی کمتر پیش بینی شده، قیمت بیت کوین تا ۱۰۲۷۲ دلار بالا آمد. به نظر می رسد دلیل آن جدای از مطالب قبلی، برداشت سود توسط سرمایه گذاران از افزایش قیمت آلت کوین ها باشد. با بالارفتن قیمت پادشاه پول ها، چندی از آلت کوین ها ریزش داشتند. به همین خاطر به نظر می رسد بعد از بالا رفتن قیمت آلت کوین ها، سرمایه گذاران شروع به دریافت سود خود کردند. همین امر قیمت این ارزها را پایین آورد و رالی آن ها را متوقف کرد. سپس سرمایه گذاران سرمایه خود را به سمت این ارز دیجیتال آوردند.

گرچه روند آلت کوین ها بد نبوده است، اما سرمایه گذاران شروع به هج (hedge) کردن درآمد کسب شده خود کرده اند. (hedge به معنای خرید و فروش به منظور جلوگیری از زیان و باخت.)

ایجاد خوش بینی به bitcoin 

با بالا رفتن این ارز، بسیاری از سرمایه گذاران و صنایع به بالا رفتن مجدد آن امیدوار شدند. مدیر عامل Grayscale، باری سیلبرت، پس از این افزایش قیمت توییت زد که ” آیا آماده اید؟”. پیتر برندت نیز که یک تریدر معروف است، معتقد است که بزرگترین ارز دیجیتال، آماده ی یک صعود بزرگ و رسیدن به ۵۰۰۰۰ دلار است.  او می گوید:

نظر من این است. الگوی مثلث متقارن این ارز، به ما نوید بالاترین قیمت همیشه و سپس ۵۰۰۰۰ دلار را می دهد. عوامل مختلفی روی قیمت کوتاه مدت تاثیرگذار است. اولین آنها می تواند نرخ تامین بودجه آن باشد که در BitMEX حدود ۰.۰۴ درصد محاسبه شده است. یعنی ۴ برابر حالت نرمال که حدود ۰.۰۱ درصد است.

برای ETH این نرخ در حدود ۰.۱ درصد ثابت است که بیانگر یک رالی قیمت شدید است.  دوم آنکه ۱۰۰۰۰ دلار از اکتبر ۲۰۱۹ یک سطح روانی کلیدی تلقی می شد. اگر بیت کوین نتواند ۱۰۲۰۰ را حفظ کند، نمیتواند از بالاترین قیمت فوریه امسال بیشتر شود.

با ما همراه باشید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx