تحلیلگران: فایل کوین می تواند تا ۱۰۰ دلار صعود کند

تحلیلگران فایل کوین می تواند تا 100 دلار صعود کند
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1291 نفر

تحلیلگران: فایل کوین می تواند تا ۱۰۰ دلار صعود کند

با بهبود فاندامنتال های فایل کوین بسیاری از تحلیلگران اعتقاد دارند که این آلت کوین می تواند قیمت خود را تا ۱۰۰ دلار افزایش بدهد.

برخی از تریدرها با در نظر گرفتن اینکه فایل کوین از اوج تاریخی ۲۳۸ دلاری خود در حدود ۷۰٪‌ فاصله دارند، فکر می کنند که این پروژه قدرت خود را از دست داده است.

اما داده ها نشان می دهند که میزان پذیرش و استفاده از این پلتفرم غیرمتمرکز اشتراک گذاری داده رو به افزایش است. از این رو می توان انتظار افزایش قیمت آلت کوین FIL را داشت.

همانطور که می دانید از رمزارز FIL می توان برای خرید فضای ذخیره سازی و بازیابی اطلاعات در شبکه فایل کوین استفاده کرد. در عین حال، کاربران می توانند با فروش فضای اضافی خود با استفاده از این پلتفرم منبع باز پاداش دریافت کنند.

این پلتفرم برای رقابت با سرویس های ذخیره سازی ابری متمرکز موجود، مشوق های اقتصادی برای حصول اطمینان از ذخیره فایل ها به صورت امن در طول زمان در نظر گرفته است.

نمودار FIL

نمودار FIL

همانطور که در نمودار فوق می توان دید، یک روند معکوس در سه هفته اخیر شکل گرفته است. این کانال صعودی به حمایت ۹۰ دلاری در اواسط نوامبر و مقاومت نزدیک سطح ۱۰۷ دلار اشاره دارد. در صورت تحقق، FIL شاهد یک جهش ۵۵ درصدی از قیمت فعلی خود خواهد بود.

گسترش همکاری ها و پذیرش

در ۱۴ سپتامبر، فایل کوین از یک برنامه رفرال برای دیتاست های بزرگتر از ۹۰ ترابایت رونمایی کرد. به گفته این پلتفرم، حجم شبکه در ماه آگوست به ۹,۰۰۰,۰۰۰ ترابایت افزایش یافت. به علاوه، بیش از ۳۰۰۰ سیستم و ارائه دهنده فضای ذخیره سازی برای بیش از ۴۰۰ برنامه در این شبکه وجود دارند.

فایل کوین همچنین در ۱۳ اکتبر، از همکاری خود با بلاکچین فلو (Flow Blockchain) خبر داد که توسط Dapper Labs پشتیبانی می شود.

کاهش عرضه

مهمتر از همه، این پلتفرم همچنین اعلام کرد که از تاریخ ۱۵ اکتبر، آزاد سازی روزانه توکن ها ۲۳.۸ درصد کاهش خواهد یافت.

افزایش علاقه سرمایه گذاران

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این موضوع است که از ۳۰ سپتامبر، قراردادهای باز آتی FIL در حدود ۴۵٪ افزایش یافته است. این افزایش نشان می دهد که علاقه سرمایه گذاران به این پروژه بیشتر شده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx