تحلیلگر برجسته بازار: از این ۵ آلت کوین غافل نشوید

تحلیلگر برجسته بازار: از این 5 آلت کوین غافل نشوید
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۲ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1422 نفر

تحلیلگر برجسته بازار: از این ۵ آلت کوین غافل نشوید

یکی از تحلیلگران مطرح بازار با در نظر گرفتن ثبت رکورد جدید توسط بیت کوین و همچنین بررسی فعالیت نهنگ ها، پیش بینی می کند که این پنج آلت کوین به زودی شاهد یک صعود چشمگیر خواهند بود. از این رو این رمزارزها می توانند گزینه خوبی برای سرمایه گذاری باشند.

CVX

این تحلیلگر و تریدر که با نام مستعار کردیبل کریپتو (Credible Crypto) شناخته می شود؛ به دنبال کننده های خود اعلام کرده که نهنگ ها در حال انباشت کانوکس فایننس (CVX) هستند:

یک خرید میلیون دلاری دیگر از CVX توسط حرفه ای ها با قیمت ۲۱.۵۳ به ازای هر CVX.

XRP

کردیبل کریپتو باور دارد که علیرغم نبرد قانونی خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا،‌ رمزارز XRP همچنان وضعیت خوبی دارد. او انتظار دارد که XRP یک مقاومت تاریخی را به حمایت تبدیل کند؛ و اینگونه مسیر صعودی خود را هموار کند.

نمودار XRP 

نمودار XRP

نمی توانم به این چارت فوق العاده فکر نکنم. از دیدگاه تکنیکال، برای من قابل درک نیست که چطور یک تحلیلگر می تواند دیدگاه نزولی به این چارت داشته باشد.

ETH

آلت کوین دیگری که این تریدر باور دارد رکورد شکنی خواهد کرد اتریوم است. از نظر او، ETH نیز بعد از بیت کوین به یک سطح قیمتی جدیدی صعود خواهد کرد.

HBAR

پروژه دیگر در لیست کردیبل کریپتو هدرا هشگراف است. به باور او، اگر HBAR بتواند از مقاومت ۰.۴۷ دلاری عبور کند، این آلت کوین می تواند قله تاریخی جدیدی را ثبت کند.

نمودار HBAR 

نمودار HBAR

SOL

این تحلیلگر پیش بینی می کند که روند صعودی سولانا متوقف نخواهد شد؛ و این آلت کوین به صعود به قله های بالاتر ادامه خواهد داد.

نمودار SOL

نمودار SOL

سولانا که یکی از شگفتی های اخیر بازار کریپتو بوده، دوباره موفق شد در طول یک هفته گذشته با رشدی ۲۶ درصدی قیمت خود را از ۱۶۲ دلار به ۲۰۴ دلار افزایش بدهد.

در پایان، کردیبل کریپتو به این موضوع اشاره کرده که این روند صعودی باعث افزایش قیمت سایر آلت کوین ها نیز خواهد شد. با این حال، وی هشدار داده که در کوتاه مدت BTC ممکن است عملکرد بهتری در مقایسه با آلت کوین ها داشته باشد.

بله، در ابتدا بیت کوین توجه همه را به خود جلب خواهد کرد؛ اما به زودی آلت کوین ها با صعودهای بزرگ از نوع خود شگفتی ساز خواهند شد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۲ دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

2 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدی
محمدی
2 سال ها قبل

سلام باور کردن درحالت نزولی کمی سخت هست تحلیل صعودی رادرنظربگیریم فقط منتظر ماندن رادرذهنمان قرار دادیم الت کوئن ها رشد کردن ولی رئپل درجا میزند وحرفی هم ازنزلی میزنن فورن نزولی میشود معلوم نیست تا کی این وضعیت ادامه دارداگر رئیس رئیس باشد ان شالله صعودی خواهد شد وگر ن مثل اون یکی ها دروغگو عذاب درمیاد

محمدی
محمدی
2 سال ها قبل

سلام ان شالله صعودی خواهد شد

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

2
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx