تحلیلی مهم بر کاردانو، کریپتو دات کام، بایننس کوین و چین لینک

مراقب حداقل و حداکثر قیمت این دو ارز باشید!
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2839 نفر

تحلیلی مهم بر کاردانو، کریپتو دات کام، بایننس کوین و چین لینک

در ادامه ی تحلیل مهم قبلی، نیاز است تا تحلیلی جامع درباره ی این چهار ارز دیجیتال نیز داشته باشیم.

کاردانو

طبق پیش بینی ها کاردانو به زیر قیمت ۰.۱۳ دلار رفت. البته خبر خوب این است که پس از این کاهش، تقاضا برای این ارز باز هم وجود داشت. همین خرید ها قیمت را به بالای میانگین نمایی متحرک ۲۰ روزه یعنی ۰.۱۳ دلار رساند. در حال حاضر گاو ها شدیدا در تلاش هستند تا  قیمت را به بالای ۰.۱۵ دلار برسانند. در صورت موفقیت، قیمت تا ۰.۱۷ دلار بالا می رود. البته خرس ها هم تمایل دارند تا قیمت به زیر ۰.۱۳ دلار برسد. در آن صورت در سطح ۰.۱۲ دلار حمایت می شود.

کریپتو دات کام

این ارز یک روند قوی صعودی را تجربه می کند. به نظر می رسد فعلا کسی قصد برداشت سود ندارد. این بیانگر این است که احتمالا این روند صعودی حفظ می شود. اگر قیمت بتواند از سقف مقاومتی ۰.۱۷ دلار بالاتر رود، قصد آن ۰.۲ دلار است. اندیکاتور RSI و میانگین های نمایی متحرک بیانگر این است که دست برتر با گاو ها است. همین امر احتمال این افزایش قیمت را تقویت می کند. اگر به هر دلیلی قیمت به ۰.۱۵ دلار برسد، ممکن است روند قیمت تغییر کند که باید بررسی شود.

بایننس کوین

ارز رسمی صرافی بایننس نتوانست قیمت خود را در بالای ۲۱.۷ دلار حفظ کند.علت آن هم این بود که سرمایه گذاران کوتاه مدت به قصد برداشت سود، دارایی های خود را فروختند. این اتفاق باعث شد تا قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برود. یعنی عددی پایین تر از ۱۹.۵۴ دلار. البته در قیمت پایین با خرید بالا مواجه شد و قیمت تا ۲۱.۷ دلار بالا آمد. 

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و شاخص RSI بیانگر آن است که در حال حاضر دست برتر باگاو ها است. به این معنی که احتمالا این ارز روند صعودی خواهد داشت. احتمالا بایننس کوین تا ۲۲.۹ دلار و سپس ۲۴ دلار بالا می رود. در لحظه ی نگارش، قیمت این ارز در صرافی بایننس ۲۲.۰۶ دلار است. 

چین لینک

پس از افت قیمت، این ارز دیجیتال با خرید بالا در قیمت پایین مواجه شد. همین امر باعث افزایش قابل توجه قیمت آن تا ۸.۲ دلار شد. گاوها انتظار دارند تا این روند افزایشی حفظ شود. شاخص  RSI و میانگین های متحرک هم این موضوع را تایید می کنند. بنابراین اگر گاو ها قیمت را تا ۸.۹ دلار بالا ببرند، افزایش آن تا ۱۱ دلار محتمل است. البته اگر این ارز دیجیتال با کاهش قیمت تا ۶.۵ دلار مواجه شود، اوضاع تغییر خواهد کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx