تحلیلی مهم بر ریپل، بیت کوین کش، بیت کوین اس وی و لایت کوین

تحلیلی مهم بر قیمت بیت کوین و چند آلت کوین معروف
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2686 نفر

تحلیلی مهم بر ریپل، بیت کوین کش، بیت کوین اس وی و لایت کوین

این چند هفته، هفته های بسیار جذابی برای ارزهای دیجیتال بود. بیت کوین و اتریوم هم خبرسازترین ارزهای دیجیتال هفته ی گذشته بوده اند. داشتن تحلیلی درست درباره این بازار برای کاهش ریسک بسیار مهم است. برای همین منظور قصد داریم این چهار ارز را مورد بررسی قرار دهیم.

ریپل

نمودار ریپل از الگوی شمعدان دوجی پیروی کرده است. به این معنی که خرس ها و گاو ها هر دو دچار عدم اطمینان بوده اند. امروز اوضاع بهتر است. قیمت این ارز تا ۰.۳۲ دلار هم بالا رفت. در زمان نگارش این مطلب نیز قیمت آن در حدود ۰.۳۱ دلار است. به نظر می رسد در حال حاضر گاوها در تلاش هستند تا روند صعودی را حفظ کنند. البته اندیکاتور RSI وارد حیطه ی اشباع خرید شده است.

این اندیکاتور بین ۰ تا صد نوسان می کند. وقتی از عدد ۳۰ پایین تر بیاید، بیانگر اشباع فروش است. معمولا بعد از فروش بیش از حد شاهد افزایش قیمت هستیم. اگر این اندیکاتور به بالای ۷۰ برود، یعنی وارد فضای اشباع خرید شده ایم. معمولا پس از خرید افراطی شاهد ریزش قیمت هستیم. بنابراین اگر قیمت ریپل از ۰۳۴ دلار بالاتر بروند، کمی خطرناک است و امکان ریزش آن تا ۰.۲۸ وجود دارد. البته اگر قیمت با قدرت ۰.۳۴ دلار را رد کند، احتمال افزایش تا ۰.۴ دلار وجود دارد.

بیت کوین کش

این ارز قصد صعود به ۳۶۰ دلار را داشت. اما خیلی موفق نبود و با افت قیمت مواجه شد. خبر خوب درباره ی این ارز این است که در ۲۴۵ دلار باقی نماند و تا ۲۸۳ دلار بالا آمد. گاو ها در تلاش هستند تا قیمت را به سمت ۳۵۳ دلار بالا ببرند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه که ۲۶۷ دلار است خبر از داشتن دست برتر توسط گاو ها می دهد. سطح ۲۸۰ دلار سطح مهمی است. قیمت این ارز اگر از این عدد پایین بیاید، نشانه ی خوبی نیست.

بیت کوین اس وی

کمی پس از افزایش قیمت، این ارز دچار کاهش قیمت شد. علت آن هم برداشت سود توسط سرمایه گذاران بود. پس از کاهش قیمت، استقبال چندانی از این ارز نشد. این نشانه ی خوبی نیست. البته گاوها سعی دارند تا قیمت را تا ۲۶۰ دلار بالا ببرند. اگر موفق بشوند، قیمت تا ۳۰۰ دلار نیز رشد می کند.  اگر قیمت از ۲۲۷ دلار کمتر شود، امکان سقوط تا ۲۰۰ دلار نیز وجود دارد.

لایت کوین

سطح مقاومت این ارز در ۲ آگوست ۶۴ دلار بوده است. در ۵۱ دلار نیز حمایت شده است. در حال حاضر گاو ها در تلاش هستند تا قیمت را از ۶۴ دلار بالاتر برده و به ۶۵ دلار برسانند. در صورت موفقیت، باید شاهد یک رالی قیمت تا ۸۰ دلار باشیم. البته در صورت این که نتوانند این افزایش قیمت را رقم بزنند، حتی امکان ریزش زیر ۵۱ دلار نیز وجود دارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx