تحلیل آلت کوین های نئو، یرن فایننس و چین لینک

رمزارزهای نئو، یرن فایننس و چین لینک را تحت نظر بگیرید!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2905 نفر

تحلیل آلت کوین های نئو، یرن فایننس و چین لینک

بیت کوین (BTC) در هفته های اخیر با روند نامشخص و بی ثباتی که در پیش گرفته است، توجه ها را از خود به سمت آلت کوین ها سوق داده است. عدم رشد بیت کوین، سبب رونق گرفتن برخی از آلت کوین ها شده و فرصتی را برای خریداران جدید فراهم کرده است. با تحلیل آلت کوین های نئو، یرن فایننس و چین لینک همراه ما باشید.

نئو (NEO)

عدم موفقیت خرس ها در پایین نگه داشتن قیمت ها در زیر سطح ۱۶.۷ دلاری سبب افزایش قیمت ها تا ۲۱.۹ دلار شد. هم اکنون خرس ها از بازه مقاومتی ۲۲ و ۲۲.۸ دلاری دفاع می کنند اما اگر نئو موفق به بازگشت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۸.۴ دلاری) شود، گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت ها تلاش خواهند کرد.

نمودار روزانه نئو

در صورت موفقیت گاوها، روند صعودی شروع خواهد شد اما اگر خرس ها بتوانند قیمت را به زیر میانگین نمایی ببرند،‌ سقوط به ۱۶.۷ دلار ممکن خواهد بود. سقوط به زیر بازه ۱۸.۶ تا ۱۹.۲ دلاری باعث سقوط به سطح ۱۶.۷ دلاری خواهد شد.

تحلیل چین لینک (LINK)

چین لینک برای سومین بار از سطح ۱۳.۲۸ دلاری از تاریخ ۶ سپتامبر نزول کرده است. اما نکته مثبت عدم موفقیت خرس ها برای پایین بردن قیمت ها به زیر روند کنونی است که نشان از خرید در قیمت های پایین بوده است.

نمودار روزانه چین لینک

در صورت بازگشت از خط روند، گاوها برای بالا بردن قیمت ها تا ۱۳.۲۸ دلار تلاش خواهند کرد که در این صورت انتظار رشد به سطوح بالاتر تا ۱۷.۷ دلار را می توان داشت. اما در صورت پایین رفتن قیمت ها به زیر خط روند، سقوط تا سطح ۸.۹ دلاری ممکن می شود که می تواند به تغییر دیدگاه در بازار نسبت به این رمزارز منجر شود. نمودار فوق نشان دهنده این موضوع است که خرس ها از سطح ۱۳.۲۸ دلاری دفاع کرده اند. اما نکته مثبت عدم ریزش قیمت ها به زیر سطح ۱۱ دلاری بوده است.

در صورت بازگشت از سطوح کنونی، می توان انتظار بالاتر رفتن قیمت ها از سطح مقاومتی ۱۳.۲ دلاری را داشت که در این صورت قیمت ها تا سطح ۱۵ دلار ممکن است افزایش پیدا کنند.

یرن فایننس (YFI)

اصلاح یرن فایننس که در تاریخ ۳۱ آگوست شروع شد ارزش این رمزارز را به سطح ۲۱۳۴۵ دلاری رساند. تلاش ها برای شکست سطح حمایتی فوق توسط خرس ها بی نتیجه ماند که نشان از تردید میان تریدرها بوده است. در تاریخ ۹ سپتامبر این حس شک و تردید باعث رشد ناگهانی این ارز شد که نشان از حاکمیت گاوها در بازار است. هدف نهایی این روند رسیدن به سطح ۴۶۶۳۲ و سپس به ۵۰۰۰۰ دلار است.

هرچند که، خرس ها برای حفظ قیمت ها در سطح ۴۳۹۶۶ دلاری تلاش می کنند که در صورت موفقیت آنها می توان انتظار ریزش قیمت ها به سطح ۳۱۰۱۱ دلاری را داشت.

نمودار روزانه یرن فایننس

خرس ها قیمت این ارز را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه پایین آورده اند که نشان از کاهش شتاب است. با ادامه این روند، سطح حمایت بعدی ۳۱۰۱۱ دلار خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx