تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، آوه، کوزاما و الگوراند

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، آوه، کوزاما و الگوراند
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1474 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، آوه، کوزاما و الگوراند

با موفقیت گاوها در افزایش قیمت بیت کوین، احتمال رشد برخی از آلت کوین ها افزایش یافته است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در ۱۲ ژوئن موفق به عبور از خط مقاومت مثلث نزولی نشد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۶۵۸۶ دلار) نزول کرد که نشان دهنده دفاع شدید خرس ها از این مقاومت بود.

نمودار بیت کوین

شاخص RSI بالای نقطه میانی قرار گرفته است که بیانگر تلاش گاوها برای بازگشت است. درصورتی که گاوها قیمت را به بالای خط مقاومت افزایش بدهند، می توان انتظار صعود بیت کوین را تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۴۷۰۹ دلار) داشت. انتظار می رود که این میانگین به عنوان یک مقاومت مهم در مسیر صعودی گاوها قرار گیرد. درصورتی که بیت کوین از این مقاومت عبور کند، می توان گفت که روند نزولی پایان یافته است. اما درصورتی که قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند، بیت کوین ممکن است تا ۳۱ هزار دلار اصلاح شود. شکست این حمایت ممکن باعث سقوط بیت کوین تا بازه حمایتی ۳۱ – ۲۸ هزار دلار شود.

تحلیل آوه (AAVE)

آوه در چند ماه اخیر در بازه ۲۸۰ – ۵۸۱ دلار قرار گرفته است. تاکنون گاوها ۵ بار به خوبی از حمایت این بازه دفاع کرده اند. بنابراین انتظار میرود که گاوها بار دیگر با افزایش حجم خرید قیمت را افزایش بدهند.

نمودار آوه

درصورتی که گاوها قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۴۴ دلار) افزایش دهند، احتمال صعود تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۱۴ دلار) وجود دارد که انتظار می رود به عنوان یک مقاومت عمل کند. درصورتی که این مقاومت شکسته شود، می توان انتظار صعود تا ۵۸۱ دلار را داشت. اما در صورتی که قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند و حمایت ۲۸۰ دلار شکسته شود، خرس ها برای پایین کشیدن قیمت به ۲۰۸ و سپس ۱۶۰ دلار تلاش خواهند کرد.

تحلیل کوزاما (KSM)

در چند روز گذشته کوزاما شاهد نوسانات شدیدی بوده است. با اینکه در تاریخ ۹ ژوئن این رمزارز از مقاومت ۴۸۰ دلاری عبور کرد، اما در حفظ قیمت ها موفق نبود. این مسئله حاکی از فروش خرس ها در رالی ها است.

نمودار کوزاما

با این حال گاوها اجازه نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۸۸ دلار) را ندادند. این موضوع بیانگر مثبت بودن احساس بازار است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب صعودی دارد و شاخص RSI نزدیک نقطه میانی قرار دارد که حاکی از برتری جزیی گاوها است. گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت به بالای ۴۸۰ دلار تلاش خواهند کرد، در صورتی که موفق شوند، این الت کوین می تواند تا ۵۳۷ و سپس ۶۲۵ دلار صعود کند. اما در صورت نزول قیمت از سطح فعلی خود و نزول به زیر ۳۶۰ دلار، می توان انتظار سقوط تا ۲۸۰ دلار را داشت.

تحلیل الگوراند (ALGO)

الگوراند در ۱۲ ژوئن موفق به عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۹۷ دلار) شد، که نشان دهنده خرید گاوها در سطوح پایین است. مسطح شدن میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرار داشتن شاخص RSI نزدیک نقطه میانی حاکی از کاهش فشار فروش است.

نمودار الگوراند

یک مثلث صعودی شکل گرفته است که درصورت عبور الگوراند از ۱.۱۵ دلار، کامل خواهد شد. بنابراین در صورت عبور قیمت از ۱.۱۵ دلار، می توان انتظار صعود تا ۱.۶۳ دلار را داشت. اما بر خلاف این دیدگاه، در صورت نزول قیمت از ۱.۱۵ دلار، این آلت کوین روزهای آتی را در داخل مثلث سپری خواهد کرد. نزول و بسته شدن قیمت زیر خط روند، دیدگاه صعودی را باطل خواهد کرد و ممکن است منجر به سقوط تا ۰.۸۰ و سپس ۰.۶۷ دلار شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx