تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1204 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

با فروش خرس ها به هنگام افزایش قیمت و خرید گاوها در نزول قیمت، بیت کوین و بیشتر آلت کوین ها ممکن است خود را برای باقی ماندن در بازه ثابت آماده کنند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در ۱۰ ژوئن از خط مقاومت نزول کرد اما خرس ها موفق به حفظ قیمت زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۶۶۰۴ دلار) نشدند.

نمودار بیت کوین

درصورتی که گاوها قیمت را به بالای خط مقاومت افزایش بدهند، این موضوع کارهای خرس ها را بی اثر خواهد کرد. در این حالت می توان انتظار صعود بیت کوین را تا ۴۲۴۵۱ دلار و سپس به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۵۲۷۱ دلار) داشت. اما درصورتی که قیمت به زیر ۴۲۴۵۱ دلار نزول کند، بیت کوین ممکن است تا ۳۱ هزار دلار اصلاح شود و در روزهای آتی در رنج محدودی قرار بگیرد. اگر قیمت از سطوح فعلی کاهش یابد و به زیر بازه حمایتی ۳۱ – ۲۸ هزار دلار نزول کند، خرس ها کنترل را به دست خواهند گرفت.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم در ۹ ژوئن به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۵۸۱ دلار) صعود کرد اما گاوها موفق به استفاده از این فرصت نشدند. روز بعد قیمت کاهش یافت که حاکی از فروش به هنگام رالی ها است.

نمودار اتریوم

درصورتی که اتریوم به زیر مثلث نزول کند، احتمال اصلاح تا ۲۰۷۹ و سپس ۱۷۲۸ دلار افزایش خواهد یافت. هر چند که میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI نزدیک ۴۰ قرار دارد که بیانگر قرار گرفتن اتریوم در بازه ثابت در روزهای آتی است. اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه افزایش یابد، این ارز در روزهای آتی در مثلث باقی خواهند ماند. عبور از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۹۲۹ دلار) بیانگر پایان روند نزولی خواهد بود.

تحلیل کاردانو (ADA)

در تاریخ ۱۰ ژوئن کاردانو به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۶۱ دلار)  نزول کرد که نشان دهنده منفی بودن احساس بازار است. در این شرایط، حالا خرس ها برای پایین کشیدن قیمت به زیر خط روند حمایتی تلاش خواهند کرد.

نمودار کاردانو

درصورت موفقیت خرس ها، ADA ممکن است به ۱.۲۴ و سپس حمایت بحرانی ۱ دلار نزول کند. اما در صورت افزایش قیمت از سطوح فعلی و عبور از ۱.۶۳ دلار، ADA می تواند تا ۱.۹۴ دلار پیش روی کند. عبور از این مقاومت بیانگر تسلط گاوها خواهد بود.

تحلیل پولکادات (DOT)

در ۱۰ ژوئن گاوها برای قرار گرفتن پولکادات در مثلث صعودی تلاش کردند اما موفق نشدند. این مسئله نشان می دهد که خرس ها در حال فروش هستند. هدف فعلی خرس ها کاهش قیمت به زیر ۱۹.۶۰ دلار است.

نمودار پولکادات

درصورتی که موفق شوند، DOT ممکن است تا ۱۷.۵۰ و سپس به محدوده حمایت بحرانی ۱۵ – ۱۳.۶۳ دلار نزول کند. اگر قیمت DOT از این محدوده افزایش یابد، این آلت کوین در روزهای آتی در محدوده ثابتی قرار خواهد گرفت. اما با عبور قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۲.۸۱ دلار) DOT ممکن است تا ۲۶.۵۰ دلار صعود کند. با عبور و بسته شدن قیمت بالای این مقاومت، این رمزارز می تواند تا ۳۱.۲۸ دلار صعود کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx