تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، لایت کوین، فایل کوین و آیوتا

تحلیل ارز دیجیتال‌ بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1360 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، لایت کوین، فایل کوین و آیوتا

تبدیل سطح ۵۰ هزار دلار بیت کوین به یک سطح حمایتی می تواند در روند صعودی برخی از آلت کوین ها بسیار تاثیرگذار باشد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین پیشتر نیز با عبور از مقاومت ۵۰,۵۰۰ دلار، به بازه ۵۱۰۰۰ دلار ورود کرده بود. حالا دوباره با تلاش گاوها بیت کوین موفق به ورود به این بازه شده است.

نمودار بیت کوین

واگرایی منفی شاخص RSI بیانگر ضعیف شدن احتمالی روند صعودی است. اما میانگین های متحرک شیب صعودی دارند که بیانگر هموار بودن مسیر صعود است. درصورتی که قیمت بالای ۵۱,۰۰۰ دلار حفظ شود، بیت کوین می تواند تا مقاومت ۵۵,۰۰۰ دلار و سپس تا ۶۰,۰۰۰ دلار صعود کند. اما اگر قیمت از سطوح فعلی کاهش یابد و به زیر ۵۰۵۰۰ دلار نزول کند، می توان انتظار نزول تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۷۹۹۸ دلار) را داشت. حفظ این حمایت بسیار مهم است، زیرا اگر شکسته شود، BTC در بازه ۴۶۲۰۰ – ۵۰۵۰۰ در نوسان خواهد بود. بسته شدن قیمت زیر ۴۶۲۰۰ دلار می تواند باعث سقوط تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۱۲۹۱ دلار) شود.

تحلیل لایت کوین (LTC)

گاوها در تلاش برای عبور از مقاومت ۲۲۵ دلار هستند. اگر موفق شوند، با تکمیل شدن الگوی کف گرد، یک روند حرکتی جدید آغاز خواهد شد.

نمودار لایت کوین

درصورتی که قیمت بالای سطح ۲۲۵ دلار حفظ شود، لایت کوین می تواند تا ۳۰۰ دلار و سپس تا ۳۴۷ دلار صعود کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۸۴ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. اما اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند، دیدگاه صعودی فوق باطل خواهد شد.

تحلیل فایل کوین (FIL)

فایل کوین امروز موفق به شکست مقاومت ۹۸ دلاری پیش روی خود شد. این مهم الگوی کف گرد را تکمیل می کند که می تواند یک روند صعودی جدید را شروع کند. هدف این الگو سطح ۱۵۶ دلار خواهد بود.

نمودار فایل کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۷۹ دلار) صعودی شده و شاخص RSI بالای ۸۱ قرار گرفته است که بیانگر تغییر در روند حرکت است. معمولا بعد از خارج شدن از یک الگو، دوباره شاهد بازگشت به سطح شکست هستیم. در این صورت، قیمت می تواند تا ۹۸ دلار کاهش یابد. اگر این سطح به حمایت تبدیل شود، روند صعودی ادامه خواهد داشت. اما درصورتی که قیمت به زیر ۹۸ دلار نزول کند، می توان گفت که این صعود یک دام گاوی بوده است. در این شرایط می توان انتظار نزول به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه را داشت.

تحلیل آیوتا (IOTA)

آیوتا در ۱ سپتامبر در یک صعود چشمگیر از سطح ۰.۹۶ دلار به ۲.۰۸ دلار در ۴ سپتامبر صعود کرد. با این صعود شاخص RSI از ۸۲ عبور کرد که بیانگر طولانی شدن بیش از حد روند صعودی در کوتاه مدت است.

نمودار آیوتا

در حال حاضر این آلت کوین به دلیل برداشت سود توسط تریدرها روند نزولی به خود گرفته و ممکن است تا ۱.۶۴ دلار نزول کند. اگر قیمت از این سطح مقداری افزایش یابد، این افزایش بیانگر خرید توسط گاوها به هنگام نزول قیمت خواهد بود. در این شرایط، گاوها بار دیگر برای عبور قیمت از ۲.۰۸ دلار تلاش خواهند کرد. اگر موفق شوند، آیوتا می تواند تا ۲.۴۰ و سپس ۲.۶۷ دلار صعود کند. اما برعکس، اگر خرس ها قیمت را زیر ۱.۶۴ دلار حفظ کنند، می توان انتظار سقوط این آلت کوین را تا ۱.۵۱ و سپس ۱.۳۸ دلار داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx