تحلیل ارزهای دیجیتال‌ اتریوم کلاسیک، سولانا و بایننس کوین

تحلیل ارز دیجیتال‌ بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1236 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ اتریوم کلاسیک، سولانا و بایننس کوین

با نوسان های بیت کوین و اتریوم در روزهای اخیر، الگوهای مختلفی در روند حرکتی برخی از آلت کوین ها شکل گرفته است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم کلاسیک (ETC)

اتریوم کلاسیک در چند روزه گذشته در حالت تثبیت بوده است. در حال حاضر این آلت کوین در بازه ۶۹ دلار معامله می شود که کمی از اوج هفتگی خود فاصله دارد.

نمودار اتریوم کلاسیک

در صورتی که روند نزولی شود، حمایت مستقیم سطح ۶۷.۳۶ دلار خواهد بود. اگر این حمایت شکسته شود، ETC ممکن است تا ۵۸.۰۹ دلار سقوط کند. نمودارهای تکنیکال بیانگر نزولی شدن بازار هستند. میانگین متحرک واگرایی همگرایی با ترسیم خطوط قرمز رنگ بیانگر نزول است. شاخص جریان پول چایکین زیر خط میانی قرار دارد که حاکی از کاهش محسوس سرمایه ورودی است. نوسانگر عالی نیز با نمایش خطوط قرمز نزولی بودن را تایید می کند. برخلاف دیدگاه فوق، اگر ETC روند صعودی به خود بگیرد، می توان انتظار صعود تا ۷۵.۰۴ دلار را داشت.

تحلیل سولانا (SOL)

در حال حاضر، سولانا با کاهشی در حدود ۲٪ در سطح ۱۴۲ دلار معامله می شود. SOL که بالاترین سطح خود را روز گذشته ثبت کرد، با معکوس شدن روند صعودی، به سمت حمایت ۱۲۵ دلار در حرکت بود.

نمودار سولانا

در صورت تداوم روند نزولی و شکست حمایت فوق، سولانا ممکن است تا ۹۹.۹۲ دلار سقوط کند. میانگین متحرک واگرایی همگرایی و نوسانگر عالی خطوط قرمز رنگ ترسیم کرده اند که حاکی از نزولی شدن روند حرکتی است. با این حال، شاخص RSI بالای ۶۰ قرار دارد که حاکی از برتری گاوها است. در صورت معکوس شدن روند فعلی، سولانا می تواند با عبور از مقاومت ۱۴۴.۵۴ دلار تا ۱۵۸.۴۰ دلار صعود کند.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین نیز در محدوده فشرده ای در حرکت بوده و شاهد رشد جزئی بوده است. در حال حاضر، BNB در سطح ۴۸۶ دلار ترید می شود و مقاومت پیش رو سطح ۵۱۷.۲۰ دلار است. اندیکاتور باند بولینگر نیز بیانگر حرکت فشرده این آلت کوین است.

نمودار بایننس کوین

در این شرایط، انتظار می رود که بایننس کوین در بازه ۴۹۱ – ۴۶۰ دلار در نوسان باشد. خطوط سبز رنگ در میانگین متحرک واگرایی همگرایی کاهش یافته و شاخص RSI به خط میانی نزدیک شده است. در صورتی که این رمزارز روند نزولی بگیرد، اولین حمایت سطح ۴۶۰.۴ دلار خواهد بود. اگر این حمایت شکسته شود، BNB ممکن است تا ۴۳۳ دلار سقوط کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx