تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، کاردانو، تتا توکن و مونرو

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، کاردانو، تتا توکن و مونرو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4168 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، کاردانو، تتا توکن و مونرو

در صورتی که قیمت بیت کوین در سطح فعلی باقی بماند، برخی از آلت کوین ها در روزهای آتی شاهد رشد خواهند بود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در چند روز گذشته در بازه ۳۱۰۰۰ – ۴۲۴۵۱ دلار در نوسان بوده است. در ۱۵ ژوئن قیمت از ۴۱۳۳۰ دلار کاهش یافت و خرس ها در ۱۸ ژوئن قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۷۴۳۹ دلار) کاهش دادند.

نمودار بیت کوین

حالا خرس ها در تلاش برای کاهش هر چه بیشتر قیمت تا بازه ۳۱۰۰۰ دلار هستند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزولی شده و شاخص RSI زیر ۴۱ قرار گرفته است، که حاکی از برتری خرس ها است. درصورتی که خرس ها قیمت را به زیر ۳۱۰۰۰ دلار کاهش بدهند، BTC احتمالا تا ۲۸۰۰۰ و سپس ۲۰۰۰۰ دلار سقوط خواهد کرد. اما اگر BTC از حمایت ۳۱۰۰۰ دلار دفاع کند،‌ این رمزارز در روزهای آتی به حضور خود در بازه فوق ادامه خواهد داد.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو در چند روز گذشته در بازه ۱.۳۳ – ۱.۹۴ دلار در نوسان بوده است. روند صعودی ۱۲ ژوئن در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۵۲ دلار) پایان یافت. این موضوع حاکی از منفی شدن احساس بازار و فروش در رالی ها است.

نمودار کاردانو

خرس ها در تلاش هستند که قیمت کاردانو را به حمایت ۱.۲۴ دلار کاهش بدهند. در صورتی که موفق شوند، احتمال سقوط تا حمایت بحرانی ۱ دلار وجود خواهد داشت. اما اگر گاوها از حمایت فوق دفاع کنند، این موضوع بیانگر وجود تقاضا در سطوح پایین خواهد بود. در این شرایط انتظار می رود این رمزارز در روزهای آتی به حضور خود در بازه فوق ادامه دهد. درصورتی که قیمت از ۱.۹۴ دلار عبور کند،‌ می توان گفت که گاوها قدرت را به دست گرفته اند.

تحلیل تتا توکن (THETA)

گاوها در ۱۷ ژوئن موفق به افزایش تتا به بالای خط مقاومت کانال نزولی شدند، اما در عبور از مانع ۱۰.۴۷ دلار موفق نبودند. این مسئله حاکی از تلاش خرس ها در متوقف کردن روندهای صعودی است.

نمودار تتا توکن

تتا امروز به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۸.۶۵ دلار) نزول کرد، که نشان می دهد روند کوتاه مدت این رمزارز نزولی شده است. هرچند که انتظار می رود گاوها روند نزولی را در ۷.۳۳ دلار متوقف کنند. درصورتی که قیمت از این حمایت افزایش یابد، این موضوع نشان دهنده وجود تقاضا در سطوح پایین خواهد بود. در این شرایط گاوها بار دیگر برای عبور از ۱۰.۴۷ دلار تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت، تتا می تواند تا ۱۳.۲۰ دلار صعود کند. اما برخلاف این دیدگاه، در صورت نزول قیمت به زیر ۷.۳۷ دلار، احتمال تداوم سقوط تا ۶ و سپس ۴.۵۷ دلار افزایش خواهد یافت.

تحلیل مونرو (XMR)

مونرو در ۱۹ ژوئن از خط روند نزولی کاهش یافت. حالا خرس ها در تلاش برای کاهش قیمت به زیر حمایت ۲۲۵ دلار هستند.

نمودار مونرو

درصورتی که قیمت به زیر حمایت ۲۲۵ دلار کاهش یابد، الگوی مثلث نزولی کامل خواهد شد. در این شرایط، می توان انتظار سقوط تا ۱۷۵ و سپس ۱۲۴ دلار را داشت. اما در صورت افزایش قیمت از ۲۲۵ دلار، گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت به بالای خط روند نزولی تلاش خواهند کرد. در صورت موفقیت، مونرو ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۱۲ دلار) و سپس تا ۳۴۷ دلار صعود کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx