تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، یونی سواپ، چین لینک و سولانا

تحلیل ارزهای دیجیتال لایت کوین،‌ اتریوم کلاسیک و پولکادات
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1298 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، یونی سواپ، چین لینک و سولانا

افزایش قیمت بیت کوین باعث تحرک بازار در روزهای اخیر شده است. اگر روند کنونی حفظ شود، برخی از آلت کوین ها ممکن است شاهد افزایش قیمت خود باشند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

روند صعودی چند روز اخیر بیت کوین با مقاومت ۴۲۴۵۱ دلار رو به رو شده است. اما گاوها همچنان قصد تسلیم شدن را ندارد چون آنها در انتظار رشد بیشتر بیت کوین هستند.

نمودار بیت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۶,۸۰۰ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. اگر بیت کوین از مقاومت ۴۲۴۵۱ دلار عبور کند، می توان انتظار صعود تا سطح روانی ۵۰۰۰۰ دلار را داشت. اما در صورت کاهش قیمت از سطوح فعلی، گاوها از حمایت ۳۶۶۷۰ دلار دفاع خواهند کرد. با رشد قدرتمند از این سطح، انتظار می رود بیت کوین در بازه ۳۶۶۷۰ – ۴۲۴۵۱ دلار در روزهای آتی ترید شود. اگر خرس ها قیمت را به زیر ۳۶۶۷۰ دلار کاهش بدهند، قادر خواهند بود قدرت را از گاوها پس بگیرند. در این شرایط می توان انتظار سقوط تا ۳۱۰۰۰ دلار را داشت.

تحلیل یونی سواپ (UNI)

در ۳۰ جولای، یونی سواپ از خط روند نزولی عبور کرد و بدین ترتیب الگوی مثلث نزولی تشکیل نشد. این مسئله می تواند باعث یک شورت اسکوییز شود.

نمودار یونی سواپ

اگر قیمت از محدوده مقاومتی ۲۳.۴۵ – ۲۵ دلار عبور کند، یونی می تواند تا مقاومت دشوار ۳۰ دلار صعود کند. میانگین های متحرک یک کراس اور صعودی را تکمیل کرده و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها هستند. با این حال انتظار می رود که خرس ها از مقاومت پیش رو دفاع کنند. در صورت کاهش و افزایش مجدد قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۹.۲۵ دلار) می توان گفت که گاوها در حال خرید هستند. این موضوع احتمال صعود به سطوح ۲۵ و سپس ۳۰ دلار را افزایش خواهد داد. اما برخلاف این دیدگاه، اگر قیمت به زیر میانگین های متحرک نزول کند، می توان انتظار سقوط تا ۱۷.۲۴ و سپس ۱۳ دلار را داشت.

تحلیل چین لینک (LINK)

چین لینک در ۲۷ جولای از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۸.۷۳ دلار) عبور کرد که نشان می دهد خرس ها در حال از دست دادن کنترل بر بازار بودند. بعد از کمی توقف نزدیک سطح روانی ۲۰ دلار، گاوها در ۳۰ جولای روند صعودی را ادامه دادند.

نمودار چین لینک

با این حال دم بلند کندل استیک امروز نشان می دهد که روند صعودی در حال ضعیف شدن است. اگر قیمت از سطوح فعلی کاهش پیدا کند ولی از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۸.۸۳ دلار) افزایش یابد، می توان گفت احساس بازار دوباره صعودی شده است. در این شرایط گاوها برای افزایش قیمت تا محدوده مقاومتی ۳۲.۵۰ – ۳۵ دلار تلاش خواهند کرد. اما در صورتی که قیمت از میانگین های متحرک نزول کند، می توان گفت که خرس ها هنوز تسلیم نشده اند. در این شرایط خرس ها ممکن است قیمت را تا حمایت بحرانی ۱۳.۳۸ و سپس ۱۵ دلار کاهش بدهند.

تحلیل سولانا (SOL)

سولانا در ۳۱ جولای از خط روند نزولی عبور کرد. بدین ترتیب الگوی مثلث نزولی باطل شد. در حال حاضر خرس ها در تلاش برای کاهش قیمت به زیر خط روند نزولی و به دام انداختن گاوها هستند.

نمودار سولانا

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۰.۴۹ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI بالای ۶۱ قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. اگر گاوها کاهش قیمت به خط روند را جبران کنند، می توان گفت که دوباره احساس بازار مثبت شده است. در این شرایط گاوها برای افزایش قیمت به بالای محدوده مقاومتی ۳۷ – ۳۸.۱۰ دلار تلاش خواهند کرد. اگر موفق شوند، سولانا می تواند تا ۴۴ دلار صعود کند. اما درصورتی که قیمت به زیر میانگین های متحرک کاهش یابد، دیدگاه صعودی فوق باطل خواهد شد. در این شرایط می توان انتظار سقوط تا ۲۶.۵۰ دلار را داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx