تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بیت کوین کش، چین لینک و بایننس کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بیت کوین کش، چین لینک و بایننس کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2535 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بیت کوین کش، چین لینک و بایننس کوین

بازار کریپتوکارنسی دوباره روند صعودی پیش گرفته است. این یعنی زمان سوددهی برای خریداران رمز ارزها در قیمت پایین نزدیک است! با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم ETH

اتریوم هنوز در زمان اصلاح است. قیمت این ارز توانست در بالای ۳۰۸ دلار باقی بماند. پس حالا تا ۳۹۵ دلار و بالاتر رشد می کند. وقوع این اتفاق به این معنی است که دوران اصلاح تمام شده است.

تحلیل اتریوم

البته این نکته قابل ذکر است که شاخص RSI نشان می دهد هنوز دست برتر با خرس ها است. اما به نظر می رسد اتر با خرید گاوها مواجه خواهد شد. سطح ۳۹۵ دلاری، سطح مقاومت است. اگر گاوها موفق به شکستن این سطح نشوند، قیمت دوباره پایین می آید و حتی ممکن است خرس ها برای کاستن آن از ۳۰۸ دلار نیز تلاش کنند. پس باید منتظر بود. قدم بعدی برای اتر احتمالا بالاتر رفتن از ۳۹۵ دلار است. در غیر این صورت به سمت ۳۰۸ دلار و کمتر حرکت می کند.

تحلیل بیت کوین کش BCH

این ارز دیجیتال توانتست سطح ۲۰۰ دلاری به سمت بالا را رد کند. حالا تلاش می کند تا ۲۲۸ دلار که میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه است را رد کند.

تحلیل بیت کوین کش BCH

اگر بیت کوین کش موفق به رد کردن این سطح شود، هدف بعدی آن ۲۵۹ دلار (میانگین متحرک ساده ی ۵۰ روزه) و احتمالا ۲۸۰ دلار خواهد بود. زمانی این اتفاق خواهد افتاد که شاخص RSI به سمت بالا حرکت کند. یعنی با استقبال خرید گاوها روبرو شود. در غیر این صورت در حدود ۲۲۸ دلار باقی می ماند. حتی ممکن است قیمت به زیر ۲۰۰ دلار حرکت کند.

تحلیل چین لینک LINK

چین لینک با خرید بالا در قیمت پایین مواجه شده است. این اتفاق بسیار خوبی است.

تحلیل چین لینک

به نظر می رسد قیمت تا ۱۰.۸۲ دلار رشد کند. اما در این سطح با مقاومت بسیار شدید خرس ها روبرو شوند. اگر این اتفاق بیفتد، خرس ها دوباره تلاش می کنند تا قیمت را پایین بکشند. اگر موفق شوند قیمت را از ۶.۹ دلار به سمت پایین رد کنند، هدف آن ها ۴.۵ دلار است. البته اگر گاوها بتوانند قیمت را در ۸.۹ دلار حمایت کنند، قیمت تا ۱۳.۲ دلار رشد می کند.

تحلیل بایننس کوین BNB

قیمت ارز رسمی صرافی بایننس مدتی در یک بازه ی محدود نوسان کرد. اما توانست کمی رشد کند و با مقاومت حدود ۲۵ دلاری روبرو شود.

تحلیل بایننس کوین

اگر گاوها نتوانند این مقاومت را بشکنند، قیمت تا ۲۲ دلار پایین می آید و در همین بازه نوسان می کند. البته باید مراقب بود تا خرس ها قیمت را به زیر ۲۲ دلار نبرند. در آن صورت ۲۰ و ۱۸ دلار ایستگاه های بعدی خرس ها است. البته اگر قیمت ۲۵ دلاری به سمت بالا شکسته شود، می توان نتیجه گرفت روند صعودی آغاز شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx