تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، پولکادات و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، پولکادات و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2524 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، پولکادات و لایت کوین

تحلیل ها نشان دهنده ی این موضوع است که روند بازار دوباره گاوی می شود! پس باید منتظر روزهای خوب باشیم. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین BTC

بیت کوین از ۱۰۱۳۷ دلار عبور کرد و تا بالای ۱۰۷۰۵ دلار معادل میانگین متحرک ۲۰ روزه رشد کرد. اما متاسفانه نتوانست این سطح را حفظ کتد و دوباره به سمت پایین حرکت کرد. این موضوع نشان می دهد که خرس ها هنوز هم با قوت در بازار بیت کوین جولان می دهند!

روند بیت کوین

در حال حاضر عرضه و تقاضا برای بیت کوین برابر است. اگر RSI به حدود ۵۵ تا ۶۰ برسد، می توان نتیجه گرفت که گاوها دست برتر را گرفته اند. اگر قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال بتواند بالای میانگین متحرک ۲۰ روزه بماند، قیمت تا ۱۱۱۷۸ دلار بالا خواهد رفت. اگر چنین اتفاقی نیفتد، ممکن است روند نزولی تا ۹۸۳۵ دلار پایین رود. در حال نگارش این متن قیمت این ارز دیجیتال در صرافی بایننس ۱۰۷۳۱ دلار است.

تجلیل ریپل XRP

با رد شدن قیمت ریپل از ۰.۲۴ دلار که معادل میانگین متحرک ۲۰ روزه است به سمت پایین، باید منتظر ادامه ی روند نزولی بود.

روند ریپل

انتظار داریم که قیمت در سطح ۰.۲۱ دلار حمایت شود. البته اگر سطح قیمت از این هم پایین تر رود، ریزش تا ۰.۱۹ دلار ادامه می یابد. البته سطح قیمتی ۰.۲۴ دلار سطح مهمی است. اگر گاوها روند صعودی رو به بالا را از این سطح آغاز کنند، قیمت به ۰.۲۶ دلار می رسد. این سطح نیز سطح مقاومتی است. با شکسته شدن ابن سطح، باید منتظر ریپل ۰.۳۰ دلاری باشیم.

تحلیل پولکادات DOT

قیمت این ارز به پایین سطح حمایتی رفته بود. اما نکته ی جالب این است که با خرید بالا روبرو شد. همین امر باعث شده است تا تریدرها در تلاش باشند تا قیمت به بالای ۴.۶۷ دلار برسد.

روند پولکادات

اگر گاوها موفق به این افزایش قیمت بشوند، قیمت تا ۴.۹ و سپس ۵.۵ دلار رشد می کند. هرچند امکان این اتفاقات بسیار بالا است، ولی اگر به هر دلیلی قیمت به زیر ۴ دلار برسد، تا ۳.۵ دلار ریزش می کند.

تحلیل لایت کوین LTC

عدم موفقیت خرس ها در رساندن قیمت به ۳۹ دلار، نشانه ی خوبی است. این یعنی گاو ها از حدود ۴۲ دلار به خوبی حمایت کرده اند. پس حالا سعی می کنند قیمت را تا ۴۷ دلار که میانگین متحرک ۲۰ روزه است بالا ببرند.

روند لایت کوین

هر چند گاوها در حمایت قیمت خوب عمل کردند، ولی شاخص RSI منفی است! این یعنی هنوز هم دست برتر با خرس ها است. پس احتمالا قیمت دوباره به سمت پایین حرکت می کند. اگر گاوها شروع به خرید کنند تا روند نزولی متوقف شود، احتمالا برای رسیدن به ۵۱ دلار تلاش خواهند کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx