تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، ‌لایت کوین، چین لینک

  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2442 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، ‌لایت کوین، چین لینک

در چند وقت اخیر شاهد تداوم روند نزولی بیت کوین و آلت کوین ها بوده ایم. در صورتی که این رمزارزها موفق به افزایش قیمت های خود نشوند با اصلاح عمیق تری مواجه شوند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

بعد از ریزش شدیدی که اتریوم در تاریخ ۲۱ سپتامبر تجربه کرد، گاوها برای توقف روند نزولی و شروع حرکت صعودی تلاش کردند. اما با توجه به نمودار ذیل می توان گفت که گاوها عزم جدی برای افزایش قیمت ها نداشته اند.

تحلیل اتریوم (ETH)

نمودار روزانه اتریوم

در صورتی که قیمت ها در چند روز آتی از روند نزولی چند روز اخیر شاهد رشد نباشند، خرس ها برای فروش هر چه بیشتر تلاش خواهند کرد. منفی بودن شاخص RSI حاکی از برتری خرس ها در بازار است. در صورتی که قیمت ها به زیر سطح حمایتی ۳۰۸.۳ دلاری سقوط کند، می توان انتظار تداوم سقوط تا ۲۵۵ دلار را داشت. برعکس، در صورتی که خرس ها موفق به افزایش قیمت ها شوند و از سطح متحرک ساده ۵۰ روزه عبور کنند، افزایش تا ۴۸۸.۱ دلار ممکن خواهد بود.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

در تاریخ ۲۱ سپتامبر، بای کوین به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۳.۷ دلار) سقوط کرد اما خرس ها موفق به حفظ فشار فروش نشدند و گاوها روز بعد کنترل را به دست گرفتند. هم اکنون گاوها در تلاش هستند که قیمت ها را بالای سطح متحرک ساده نگه دارند.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

نمودار روزانه بایننس کوین

صعود از خط روند نزولی اولین نشان از قدرت و پایان یافتن اصلاح بازار خواهد بود. در این صورت حرکت سمت بازه ۲۵ تا ۲۷ دلاری شروع خواهد شد. اما انتظار می رود که خرس ها با قدرت از این سطح دفاع کرده و مانع از رشد قیمت ها شوند. در صورتی که خرس ها قیمت ها را به زیر سطح متحرک ساده ۵۰ روزه بکشانند، سقوط تا ۱۷.۹ دلار ممکن خواهد بود.

تحلیل لایت کوین (LTC)

در تاریخ ۲۱ سپتامبر، لایت کوین به زیر سطح متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۴۶ دلار) سقوط کرد. در صورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها نشوند، سقوط تا ۳۹ دلار ممکن خواهد بود. در صورت سقوط به سطح ۳۹ دلاری، حتی ممکن است شاهد سقوط بیشتر تا ۳۲ دلار باشیم.

تحلیل لایت کوین (LTC)

نمودار روزانه لایت کوین

این ارز دیجیتال سه بار به سطح ۳۹ دلاری سقوط کرده بود. تجربه نشان می دهد که این ریزش ها فرصت خوبی برای خرید بوده است. بنابراین ممکن است گاو ها دوباره برای افزایش قیمت ها تلاش کنند. در صورت موفقیت گاوها، احتمالا شاهد مقاومت سختی در میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه باشیم. در صورت عبور از این سد می توان به رسیدن به سطح ۵۱ دلاری فکر کرد.

تحلیل چین لینک (LINK)

در  ۲۱ سپتامبر، چین لینک به زیر سطح حمایتی ۸.۹ دلاری سقوط کرد و روند نزولی خود را به سمت سطح بحرانی ۶.۹ ادامه داده است.

تحلیل چین لینک (LINK)

نمودار روزانه چین لینک

شاخص RSI از ماه مارس برای اولین بار به سطح فروش بیش از حد رسیده است که نشان دهنده افت بیش از حد در کوتاه مدت است. بنابراین با رسیدن به سطح حمایت بحرانی ۶.۹ دلاری، ممکن است گاوها شروع به خرید در این سطح کنند.

در صورت افزایش قیمت ها به بالای سطح ۸.۹ دلاری، می توان گفت که روند نزولی احتمالا پایان یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx