تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، چین لینک، پولکادات و کاردانو

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2447 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، چین لینک، پولکادات و کاردانو

قدرت بیت کوین بالاتر از سطح مقاومتی ۱۱۵۰۰ دلاری، می تواند باعث افزایش قیمت بسیاری از آلت کوین ها شود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

در تاریخ ۱۰ اکتبر اتریوم از سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۷۰ دلار) عبور کرد اما موفق به حفظ سطوح بالا نشد.

نمودار روزانه اتریوم

در حال حاضر گاوها در تلاش هستند که قیمت ها بالاتر از سطح مقاومتی ۳۹۵ دلاری افزایش دهند. در صورتی که گاوها موفق شوند، این ارز تا ۴۸۸ دلار افزایش قیمت خواهد داشت. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۶۰ دلار) روند صعودی به خود گرفته و شاخص RSI نیز در محدوده ۶۱ قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها در بازار است. اما در صورتی که قیمت ها از سطح ۳۹۵ دلاری کاهش پیدا کنند و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش پیدا کند، این رمزارز در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت.

تحلیل چین لینک (LINK)

هم اکنون چین لینک در تلاش است که از سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۱.۵ دلاری) عبور کند. در صورتی که گاوها موفق به حفظ قیمت ها بالای سطح ۱۱.۲ دلاری شوند، الگوی حرکتی این ارز تغییر خواهد کرد.

نمودار روزانه چین لینک

چنین تغییری به منزله پایان رفتن روند نزولی خواهد بود و ممکن است این ارز در روزهای آتی در بازه فشرده ای قرار گیرد. بعد از این بازه فشرده، حرکت به سمت سطح ۱۳.۲ دلاری ممکن است شروع شود. احتمالا خرس ها در این سطح مقاومت خواهند کرد. در صورتی که گاوها از این سد مقاومتی عبور کنند،‌ روند صعودی جدیدی شکل خواهد گرفت. اما در صورتی که با کاهش قیمت ها از سطوح کنونی مواجه شویم، این ارز در بازه فشرده ای معامله خواهد شد.

تحلیل پولکادات (DOT)

در حال حاضر پولکادات در تلاش برای رسیدن به بالای سطح ۴.۶ دلاری است. این مساله نشان می دهد که خرس ها در هر فرصتی اقدام به فروش می کنند.

نمودار روزانه پولکادات

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴.۲ دلاری) مسطح است و شاخص RSI نیز بالای نقطه میانی قرار گرفته است که نشان می دهد عرضه و تقاضا به تعادل رسیده است. در صورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها به بالای سطح ۴.۶ دلاری شوند، شرایط به نفع گاوها تغییر خواهد کرد و ممکن است قیمت ها تا ۵.۵ دلار افزایش داشته باشند. اما در صورتی که قیمت ها به زیر ۴ دلار سقوط کند، این رمزارز در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت.

تحلیل کاردانو (ADA)

خرس ها تلاش کردند که قیمت ها را به زیر سطح حمایتی ۰.۱۰ دلاری کاهش دهند، اما با مقاومت گاوها روبرو شده و شکست خوردند.

نمودار روزانه کاردانو

گاوها دوباره برای افزایش قیمت ها تلاش خواهند کرد و در صورت تحقق این هدف، می توان شاهد افزایش قیمت ها به سطح ۰.۱۴ دلاری بود. اما در صورتی که قیمت ها از سطوح کنونی و میانگین ها ریزش کنند، سقوط به ۰.۰۹ دلار و سپس ۰.۰۸ دلار ممکن خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx