آیا قیمت پالیگان از مقاومت روانی ۱ دلار عبور می کند؟

تحلیل قیمت پالیگان
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 569 نفر

قیمت پالیگان و یک مقاومت مهم

پالیگان (متیک) در هفته گذشته در یک روند صعودی حرکت کرده است. علیرغم روند صعودی اخیر، قیمت پالیگان نتوانسته است از مقاومت روانی ۱ دلار عبور کند. شاخص های تکنیکال در نمودار سیگنال صعودی می دهند و احتمال می دهند پالیگان بتواند به ۱ دلار برسد.

در هفته گذشته، قیمت پالیگان ۲۲ درصد رشد کرد و در نمودار روزانه این ارز با ۷ درصد افزایش همراه بود. متیک توانسته بود مرز ۰.۹۷ دلار را لمس کند، اما یک کاهش اندک در قدرت خرید باعث شد که این آلتکوین برای مدتی کاهش یابد. شاخص قدرت خرید همچنان مثبت است و نشان داد که قدرت صعودی هنوز از بین نرفته است.

یک پولبک می تواند قیمت پالیگان (متیک) را تا سطح ۰.۷۷ دلار کاهش دهد. اگر قدرت خرید ثابت بماند، قیمت می تواند از سقف روانی ۱ دلار عبور کند. در زمان انتشار این مقاله، قیمت پالیگان (متیک) خود را بالاتر از خط حمایت ۰.۷۵ دلار تثبیت کرده است

تجزیه و تحلیل پالیگان در نمودار چهار ساعته

این ارز دیجیتال در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۰.۸۷ دلار معامله می شد. قیمت پالیگان برای مدت کوتاهی به مرز ۰.۹۷ دلار رسیده بود اما با فشار فروش مواجه شد. مقاومت بعدی برای متیک در ۰.۹۲ دلار است، که یک حرکت به سمت بالا از پالیگان می تواند باعث رسیدن آن به ۱ دلار شود.

حمایت نزدیک برای قیمت پالیگان ۰.۷۷ دلار است، شکست این سطح باعث می شود به ۰.۶۰ دلار برسد. مقدار پالیگان (متیک) معامله شده در آخرین سشن معاملاتی اندکی کاهش یافت که نشان دهنده کاهش قدرت خرید در نمودار است.

پالیگان چندین بار به منطقه اشباع خرید رسیده است، اما با کاهش ارزش متیک، قدرت خرید کاهش یافته است. در زمان نگارش این مقاله، قدرت خرید بیشتر از قدرت قروش بوده است. شاخص قدرت نسبی در بالای خط میانی قرار دارد که به این معنی است که تعداد خریداران بیشتر از فروشندگان است.

قیمت این آلتکوین بالاتر از خط میانیگن متحرک ۲۰ (SMA-20)  است که به این معنی بود که خریداران باعث حرکت رو به بالای قیمت در بازار شدند. این یک نشانه صعودی خوب برای این آلت کوین است.

در حال حاضر بیت کوین در قیمت ۲۲۴۰۰ دلار معامله می شود.

پالیگان دچار کاهش کمی در قدرت خرید شد و شاخص های تکنیکال نیز همین موضوع را را تایید می کنند. واگرایی همگرایی میانگین متحرک، حرکت قیمت و تغییر در آن را نشان می دهد. همچنین MACD  دچار یک تقاطع نزولی شده است و باعث ایجاد کندل های قرمز در نمودار شده است.

 

این کندل های قرمز نشان دهنده سیگنال فروش برای آلتکوین است.  اندیکاتور Awesome Oscillato روند قیمت را نشان می دهد و همچنین به شانس برگشت قیمت اشاره می کند و کندل های سبز در نمودار همچنان قدرت صعودی را نشان می دهد.

اگر قیمت پالیگان همچنان به رشد خود ادامه دهد، قدرت خرید باید از آن حمایت کند. روند صعودی کلی بازار نیز میتواند به پالیگان کمک م‌کند تا به سطح روانی ۱ دلاری خود دست یابد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx