تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین،‌ اتریوم و بایننس کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال لایت کوین،‌ اتریوم کلاسیک و پولکادات
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1107 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین،‌ اتریوم و بایننس کوین

بعد از پشت سر گذاشتن مقاومت های مختلف، حالا بیت کوین به دنبال عبور از مقاومت ۴۸۰۰۰ دلار است. با هاردفورک لندن انتظار می رود اتریوم تا ۴ هزار دلار پیش روی کند. شاخص های تکنیکال بیانگر سیگنال های متناقض برای BNB هستند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین بالاخره موفق شد از مقاومت ۴۵۰۰۰ دلار عبور کند، و به بازه ۴۷۰۰۰ دلار ورود کند. حالا این رمزارز به دنبال ورود به ۴۸۰۰۰ دلار است.

نمودار بیت کوین

شاخص های تکنیکال بیت کوین همچنان حاکی از صعود این رمزارز هستند. میانگین واگرایی همگرایی نشان دهنده یک کراس اور صعودی به همراه خطوط سبز رنگ در نوسانگر عالی است. شاخص RSI نیز قدرت گرفتن گاوها را نشان می دهد. اما برخلاف دیدگاه فوق، درصورتی که بیت کوین روند نزولی به خود بگیرد، حمایت پیش رو سطح ۴۵۰۰۰ دلار خواهد بود.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم موفق شده خود را بالای سطح ۳۰۰۰ دلار حفظ کند. حالا در این شرایط، گاوها در تلاش برای صعود به مقاومت ۳۳۲۹ دلار هستند. نمودار اتریوم حاکی از صعودی بودن این رمزارز در روزهای آتی است.

نمودار اتریوم

انتظار می رود که با هارد فورک لندن قیمت به زودی به ۴ هزار دلار نیز صعود کند. نوسانگر عالی خطوط سبز رنگ ثبت کرده و خود را بالای خط میانی حفظ کرده است. در شاخص میانگین واگرایی همگرایی کراس اور صعودی همراه با هیستوگرام های سبز رنگ مشاهده می شود که بیانگر صعودی بودن اتریوم است.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بررسی شاخص های تکنیکال بیانگر سیگنال های متناقض هستند. در حال حاضر، بایننس کوین برای عبور از مقاومت ۴۰۶ دلاری پیش روی خود در تلاش است.

نمودار بایننس کوین

درصورتی که این آلت کوین موفق به عبور از مقاومت فوق و حفظ قیمت خود نشود، انتظار می رود که شاهد نزولش به حمایت ۳۸۹ دلار باشیم. شاخص نوسانگر عالی پس از خطوط سیگنال سبز رنگ، خطوط قرمز رنگ را ثبت کرد. با نزول حجم هیستوگرام های سبز، شاخص میانگین واگرایی همگرایی به کراس اور نزولی نزدیک شده است. این شاخص همچنین بیانگر یک واگرایی نزولی است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx